Perfecta - Fenomen C, booster na dzień i na noc. | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Perfecta - Fenomen C, booster na dzień i na noc.

Udostępnij ten post


Która z nas, nie marzy o pięknej, gładkiej cerze, z równym kolorytem? Firma Perfecta wyszła nam naprzeciw ze swoim kosmetykiem, obiecując nawilżenie, wyrównanie kolorytu i odżywienie skóry. Sprawdziłam to.



Zacznę od tego, że produkt ma bardzo wygodną pipetkę, do aplikowania kosmetyku na twarz. Niech Was jednak nie wystraszy kolor tego serum, na twarzy jest zupełnie przezroczyste.

Butelka jest szklana, więc jeżeli masz takie zdolności jak ja, radzę położyć w bezpieczne miejsce. Pojemność jest dość zadowalająca, bo 15 ml.



Ma piękny, cytrusowy zapach, niedrażniący nosa — naprawdę bardzo delikatny i miły.
Bardzo szybko wchłania się w skórę i idealnie współpracuje z kremami do twarzy. Nakładany przed lub po kremie, a nawet solo. Ja używam go na kilka sposobów.


1. Nakładam go na oczyszczoną skórę twarzy solo i czekam na jego wchłonięcie. 
2. Nakładam go przed lub po kremie na dzień / na noc.
3. Mieszam go z podkładem, aby nawilżyć przy okazji twarz i uzyskać ładny, spójny efekt. 


Powiem Wam, że efekt jest zadowalający, moja skóra odzyskuje swój koloryt i zauważyłam też lepsze nawilżenie. Ostatnio moja skóra była w nie najlepszym stanie, zaczęła się wysuszać, nastąpił u mnie zwrot o 180*, dlatego potrzebowałam dużego nawilżenia. Jeżeli tego oczekujecie od boostera, otrzymacie. Bardzo dobrze nawilża.

Czy polecam? Tak, ale jeżeli oczekujecie super, ekstra efektu WOW, to tego nie otrzymacie, ważna jest systematyczność aby uzyskać jakiś efekt. 

Jeżeli macie ochotę go kupić zapraszam na stronę Drogerii Estrella : KLIK. Cena: 21.60zł.