Sally Hansen - Insta Dri top coat | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Sally Hansen - Insta Dri top coat

Udostępnij ten post


Ile razy rezygnowałaś z pomalowanych paznokci, bo za długo trzeba czekać? Pewnie tak jak ja, jesteś „kobietą w biegu” i nie masz czasu czekać, aż lakier zupełnie wyschnie. 

O matko, ileż to razy myślałam, że już wysechł, sięgam do torebki po telefon i co? Dokładnie wiesz, co wtedy się dzieje. Okazuje się, że jednak nie był suchy, to było tylko złudzenie.

Mam dla Ciebie produkt, który uratował mi właśnie oczekiwanie na wyschnięcie lakieru. Co prawda odchodzę powoli od normalnych lakierów, zastępując je hybryda, lecz czasami nie mam czasu, aby ją zrobić, lub zwyczajnie mi się nie chce. Wtedy sięgam po lakiery standardowe, którymi mogę szybko pomalować paznokcie. 

Czy „szybko” to nie pojęcie względne? Właśnie ten czas oczekiwania nad tym zaważa. Dlatego używam również lakieru, który to przyspiesza, a jest nim właśnie Insta Dri z firmy Sally Hansen



Powiem szczerze i otwarcie — ten mały gagatek uratował moją wybiórczą cierpliwość i nerwicę. Dzięki niemu nie muszę już się trząść, czy lakier już jest suchy, bo pomaga mu wyschnąć w mig. Zajmuje mu to dosłownie poniżej minuty i mogę śmigać na miasto.

Na początku, przed użyciem, przeraziłam się, gdy zobaczyłam czerwoną butelkę. Jedno szczęście, że produkt jest bezbarwny i otrzymujemy go w pojemności 13 ml, więc starczy z pewnością na długo.



Jeżeli chodzi o zapach, to czułam przyjemniejsze, ale nie doprowadza mnie do bólu głowy ani wymiotów. Nie jest mocno rażący i na szczęście się utlenia. Chyba nie przeżyłabym smrodu na paznokciach przez kilka dni, a nawet godzin. 

Dla ciekawskich wrzucam też skład i całą papierkową informację, bo wiem, że czasem się przydają.








Jeżeli masz ochotę się niego zaopatrzyć, odsyłam Cię do Drogeria Estrella, jest teraz promocja, zamiast 15.99 zł, jest po 12,39 zł :) - KLIK.


A zamawiając lakier Sally Hansen Complete Salon Manicure w Drogerii Estrella INSTA DRI otrzymujecie GRATIS !! :) Tak więc 2w1 :) KLIK KLIK do lakieru. (wielokrotność 1+1).