Smakowicie z Folwarkiem, czyli jak urozmaicić sobie życie. | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Smakowicie z Folwarkiem, czyli jak urozmaicić sobie życie.

Udostępnij ten post


Często w kuchni zastanawiam się, co zrobić, by urozmaicić dania, które stały się w mojej kuchni już nieodłączne. Z pomocą przyszła mi firma Folwark ze swoimi sosami. Niektóre z nich są wyłącznie gastronomiczne, to też poradziłam się rodziców i oczywiście pokazałam im ofertę.


Na początku pokażę Wam jakie sosy otrzymałam, opiszę ich przydatność, a na końcu pokażę, co z nimi zrobiłam. 



Majonez kremowy - jest w bardzo pojemnym plastikowym opakowaniu. Bardzo kremowy, nie jest rzadki, jak inne często spotykane. W sumie mogłabym go porównać, do bardzo popularnego w Polsce majonezu, konkurencyjnej firmy. Pod względem konsystencji, jak i smaku. 
Świetnie nadaje się do sałatek, kanapek, czy nawet jajek. Bardzo uniwersalny. Dobrze znosi obróbkę termiczną, co jest jego dużym atutem. 
Oferta dla konsumentów.



Sos kebab-gyros - jest to sos na bazie majonezowej, o lekkiej konsystencji i wyrazistym ostrym smaku papryki chilli. Serio, wypala buzię, nigdzie nie spotkałam tak dobrego i ostrego gotowca. Idealny do mięs.
Oferta dla konsumentów.



Remulada Duńska - bardzo gęsty sos na bazie majonezowej z zawartością zblendowanych warzyw (kapusta, ogórek cebula), o lekkim smaku curry. idealnie nadaje się zarówno do ryb, jak i mięs, wyśmienicie smakuje w formie dippu. 
Oferta dla konsumentów.



Sos andaluzyjski - lekko pikantny, majonezowy sos z dodatkiem czerwonej papryki i cebuli, podkreślony sokiem z cytryny. Zdecydowanie mój faworyt tuż za sosem gyros, idealnie sprawuje się przy mięsach wszelkiego rodzaju, a nawet na kanapkach. 
Oferta dla gastronomii. 

A teraz pokażę Wam dwa przykładowe dania, które urozmaiciłam sosami. Najpierw sałatka, która rządzi u mnie w kuchni. W formie gifu, pokażę Wam czego użyłam, ponieważ post byłby bardzo długi. 

Sałatka :
papryka
kukurydza
ogórek świeży
szynka konserwowa
pieprz, sól
sos kebab-gyros Folwark
majonez kremowy Folwark







Oraz mój hit, czyli Torttilla !!! Mówię Wam, jest przepyszna ! Czego potrzebujecie :

- pierś z kurczaka
- pomidor
- ogórek konserwowy
- papryka
- sos kebab gyros Folwark
- sos andaluzyjski Folwark
- przyprawa do kurczaka
- cebula





Dzięki sosom Folwark, moje potrawy i kanapki nabrały oryginalnego smaku. Szczerze powiedziawszy, nigdzie nie spotkałam się z tak dobrze dobranymi przyprawami w sosach "gotowcach". Zazwyczaj coś im brakowało i nie było "tego czegoś". 
Tutaj nie ma o tym mowy, przyprawy są starannie dobrane, idealnie się komponują z potrawami.

Moja mama, próbując je była w szoku, jaki smak może kryć się w takich gotowych sosach, bardzo jej zasmakowały i przedstawi ofertę w pracy, być może zaopatrzy bar w te cuda? A może Ty zaopatrzysz w nie swoją lodówkę? 

Jeżeli chcecie się zapoznać z szerszą ofertą firmy, to zapraszam na: