Nails Company - hybrydy Gelique (pale orange, gold shine, hot lemonade, mamba baby) i Rosato | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Nails Company - hybrydy Gelique (pale orange, gold shine, hot lemonade, mamba baby) i Rosato

Udostępnij ten post


Jak już wiesz, od jakiegoś czasu „siedzę” w sferze paznokciowej. Uczę się, szkolę i bardzo mnie to wciągnęło. Próbuję wszystkiego, bo kocham rozwijać swoje umiejętności. Powiem nieskromnie, że całkiem nieźle mi to wychodzi, chociaż wiem, że jeszcze przede mną dużo nauki.

Patrząc jednak na moje postępy w tak krótkim czasie, to jestem z siebie sama dumna, że tak szybko się uczę. Mam coraz więcej klientek, a to znaczy, że się podoba to, co robię. 

Do rzeczy — dziś pokażę Ci hybrydy firmy Nails Company, które od jakiegoś czasu goszczą u mnie. Jest to pięć kolorów, top nabłyszczający oraz dwa pyłki — holograficzny oraz syrenka.



HOT LEMONADE



Żarówka jakich mało. Bardzo neonowy kolor, przy czym nie potrzebuje długiego utwardzania w lampie, ma bardzo dobrą pigmentację i tak naprawdę wystarczyłaby tylko jedna warstwa, druga warstwa jest „dla zasady".


GOLD SHINE



Niby złoty, ale mi bardziej wygląda na srebro pomieszane ze złotem. Może jestem ślepa, ale tak właśnie wygląda. Nie jest to czyste złoto dające po gałach. Grubo mielony brokat, po utwardzeniu da się go wyczuć na paznokciu więc potrzebny top na górę. Mimo wszystko bardzo ładnie wygląda na paznokciu, jeżeli jednak chcesz mieć efekt jednolity, radzę użyć pyłku. Ten lakier dodaje blasku, ale widać także kolor na paznokciu.


ROSATO 



Ten lakier nie należy do serii Gelique. Należy do kolekcji Weneckiej. Wiosna — Lato 2017. Przepiękny kolor, bardzo dobra pigmentacja i elegancja w jednym. Przejrzałam całą kolekcję Wenecką i jest niesamowita pod względem kolorystycznym i jakościowym również, bazując na tym lakierze. Wystarczy jedna warstwa, druga "dla zasady".


PALE ORANGE



Kolejna, śliczna żarówka. Kolor bardzo nasycony i przywołujący ciepłe miesiące. Idealnie nadający się wiosną i latem, na szalone wyjścia, ale i też na co dzień. Ma w sobie coś takiego, co przyciąga. Tutaj potrzebne są dwie cienkie warstwy. 


MAMBA BABY



Może nie wygląda, ale jest pięknym neonowym różem. Coś pięknego, nie razi w oczy, ale jest zdecydowanie neonowy. Pięknie wygląda w połączeniu z Hot Lemonade, wychodzi z tego piękny letni duet. Zobaczysz z resztą na zdjęciu paznokci. Potrzebne są dwie warstwy. 


TOP FLASH SHINE, UV PROTECT



Jest gęsty i jednocześnie rzadszy niż inne topy, które posiadam. Przepięknie nabłyszcza i daje efekt WOW. Paznokcie przepięknie się mienią i nadaje jeszcze większego połysku także pyłkom. Bardzo wydajny. Nie potrzebuje długiego utrwalania w lampie. 


PYŁKI - HOLO I SYRENKA



HOLO - przepiękny efekt holograficzny, drobno mielony. Idealnie współpracuje z pastelowymi kolorami, na czarnym lekko się wyróżnia moim zdaniem. Z resztą możesz sobie to ocenić na zdjęciach poniżej (paznokcie na klientce i osobno). 

SYRENKA - daje seledynowy poblask, pięknie się mieni i jest bardzo drobno mielona. Dobrze się nią pracuje i nie sprawia żadnych problemów. 



Tutaj pokazuję, jak kolory wyglądają na tipsie w kolorze białym (zabrakło mi wzornika, przepraszam). Przepięknie się prezentują, prawda?

A teraz moje małe „wariacje” z lakierami, mam nadzieję, że się spodoba. Opiszę pod zdjęciami, jakie lakiery zostały użyte.



Tutaj holo użyty na czarnym lakierze.


Rosato oraz Pale Orange na serdecznym. Na każdym palcu efekt syrenki. 



Te paznokcie były wyzwaniem. Musiałam je skrócić, niektóre przedłużyć i nadać kształt. Użyte kolory: Mamba Baby, Hot Lemonade oraz Rosato pod Holo.


A tutaj taka mała zabawa w geometryczny manicure. Robiłam pierwszy raz w życiu, więc proszę o wyrozumiałość. Użyty kolor to Mamba Baby oraz dwa inne, nienależące do tej firmy (biel i róż).


Co mogę powiedzieć ogólnie o lakierach, to to, że są bardziej gęste, niż inne. Na początku trudno mi się z nimi pracowało, przyzwyczajona do rzadszych, ale udało mi się z nimi dogadać i naprawdę bardzo sobie chwalę. 

Utrzymują się aż do zdjęcia hybryd (nie wiem jak u klientek, bo jeszcze nie dostałam informacji, ale u mnie tak właśnie jest, a mam „tłustą” płytkę). Myślałam, że nie będzie miłości, ale się pomyliłam i teraz mogę z czystym sumieniem polecić. 

Ceny lakierów Gelique : 29,90 zł / 6 ml
Cena kolekcji Weneckiej : 29,90 zł / 6 ml
Cena Flash Shine : 55,00 zł. / 11 ml
Cena holo / syrenki : h 12,00 zł 3g / s 7,00zł