Nanshy, pędzle - Angled Detailer, Foundation oraz Stippling Brush | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Nanshy, pędzle - Angled Detailer, Foundation oraz Stippling Brush

Udostępnij ten post


   Pędzle, pędzle - ich nigdy za wiele, a ciągle za mało. Znasz to uczucie? Ja niestety (bądź stety) przepadłam na całego i pędzli aktualnie mi ciągle brakuje. Szczególnie jeżeli mam kilka klientek na makijaż na raz, a przecież nie użyję już używanego na drugiej osobie prawda? Tylko jakie pędzle wybrać i czy pędzle Nanshy się sprawdzają? O tym dziś w recenzji.






 Odkąd zaczęłam swoją przygodę z makijażem na poważnie, zaczęłam bardzo zwracać uwagę na jakość pędzli, wcześniej nie robiło mi to żadnego znaczenia, czy był to pędzel kupiony za 2zł na bazarze, czy taki kupiony w sklepie po 15zł. Teraz bardzo zwracam uwagę na jakość pędzli przy dokonywaniu takich zakupów. Nie zawsze jednak cena idzie w parze z jakością i tutaj oczywiście nie generalizuję.

Pędzle Nanshy, które posiadam są z wersji kolorystycznej Pearlscent White.


ANGLED DETAILER





   Angled Detailer jest pędzlem do zadań, które wymagają precyzji jak kreski eyelinerem, wyrysowanie brwi, bądź pomocnik w artystycznych malunkach na twarzy. 

U mnie używany jest głównie do wyrysowania brwi, ponieważ moim skromnym zdaniem jako pędzel do kresek na powiekach (a ja mam małe) jest za gruby, przy czym po prostu gdy zrobię nim kreskę, nie widać na mojej powiece przy otwartych oczach nic, prócz kreski. Za to jest moim ideałem jeżeli chodzi o wyrysowanie brwi, nie miałam lepszego! Jest pomocny także przy narysowaniu samej "jaskółki".

Jest lekko ścięty, włosie aksamitnie delikatne, a przy czym bardzo "sztywne", nie rozchodzi się na boki, jest precyzyjny i nie traci swojego kształtu po myciu. Włosie się nie rozczapierza. 
Świetnie współpracuje zarówno z kremowymi, jak i z prasowanymi kosmetykami. 

Długość włosia : 7mm
Długość rączki 13cm 
Rozpiętość włosia : 6mm

Cena : 28.90 - 29,50zł 


FOUNDATION





Foundation, to pędzel przeznaczony do aplikacji podkładu, ale może też służyć do konturowania. Do podkładu średnio mi się sprawdza poprzez swój układ włosia (chyba, że w miejscach potrzebujących precyzji jak przy brwiach na przykład), ale do konturowania na mokro jak najbardziej.

Jest ścięty i płaski, przypomina mi taką większą wersję Angled Detailer. Włosie jest mięciutkie, delikatnie sunie po twarzy. Idealnie nadaje się do mokrych i suchych kosmetyków. Łatwo się go czyści i nie traci swojego kształtu.

Długość włosia : 2-3 cm.
Długość rączki : 13 cm.
Rozpiętość włosia : 2,4 cm

Cena : 39 zł
Gdzie kupić : LadyMakeup, House of Beauty, Puderek, eKobieca, Cocolita


STIPPLING






Stippling jest pędzlem "do zadań specjalnych", tak naprawdę ma mnóstwo zastosowań. Podkład, róż, rozświetlacz, czy bronzer. Tak naprawdę zależy to od naszych preferencji.
Ja go używam do różnych celów, zależy na jaki efekt chcę postawić w danej części makijażu. Najczęściej jednak używam go do różu, dzięki czemu zostawia on lekką naturalną mgiełkę.

Jego włosie jest "duo-fiber" znaczy to, że ma dwa włosia. Jedno krótsze (brązowe), a drugie dłuższe (białe). Jest mięciutkie i delikatnie muska twarz, pozostawia po sobie bardzo naturalny efekt, niezależnie w jakim celu go użyjemy. Włosie się nie rozczapierza, pozostaje w tym samym kształcie i nie wypada, tylko jeden włosek od nowości w moim pędzlu, jest jakoś z boku.. Ma lekko falowane włoski.

Długość włosia : 3,7 cm
Długość trzonka : 13 cm

Cena : 52,90 - 54,90 zł
Gdzie kupić : LadyMakeup, House of Beauty, Puderek, eKobieca, Cocolita




PODSUMOWANIE

Jestem bardzo zadowolona z pędzli Nanshy, skuwki mocno trzymają włosie pędzli, więc włoski nie wypadają.
Włoski są mięciutkie, jak namiększy kotełek świata, a co najlepsze nie potrzebują one jakiegoś specjalnego traktowania. Wystarczy delikatne mydło czy szampon. Ja używam do ich mycia płyn do higieny intymnej i oczywiście odkażacza (bo używam pędzli na klientkach).

Trzonek jest pokryty białą perłową farbą, która nie traci swego koloru, nie zauważyłam także aby napisy dotyczące nazwy pędzli (lub i jego numeru) się starły. Na trzonku jak i skuwce znajdziemy logo Nanshy.

Pędzle są wygodne w użytkowaniu, bardzo dobrze leżą w dłoni, zarówno te większe jak i mniejsze, to dla mnie ważne bo mam małe dłonie i niektóre pędzle w moich rękach wyglądają jak giganty i niewygodnie się takimi pracuje, z tymi pędzlami na szczęście takiego problemu nie ma.

Co ważne i to muszę jeszcze na koniec zaznaczyć, to, to że pędzle są w 100% wegańskie, znaczy to, że włosie nie są pobierane od zwierząt - są w całości syntetyczne. Firma Nanshy popiera organizację Cruelty Free i są przeciwnikami przemocy wobec zwierząt.

Mogę polecić te pędzle z czystym sumieniem, ich cena jest przystępna, a pędzle naprawdę są warte uwagi.