Paczka Ambasadorki Nescafe 3in1 - Streetcom | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Paczka Ambasadorki Nescafe 3in1 - Streetcom

Udostępnij ten post


 Jakiś czas temu pisałam Wam na fanpage, że dostałam się do kampanii Streetcom i Nescafe 3in1. Dziś chciałabym Wam zaprezentować jej zawartość i pokrótce opowiedzieć o kawach, które już wypróbowałam. Być może będziecie nimi zainteresowani.

  Jak już pisałam, kawy dostałam dzięki Streetcom - społeczności, do której należę już jakieś 7 lat. Kilka razy miałam już okazję testować produkty. M.in. Kaszki Nestle, kremy Bepanthen czy piwa Somersby. Cieszę się, że dostałam się do tej właśnie kampanii, ponieważ  jestem nadzwyczajnym kawoszem, kocham kawę różnego rodzaju, od czarnej, po smakowe.


  Paczka Ambasadorska  w Streetcom jest odkąd pamiętam, zawsze dobrze skomponowana. Zawiera próbki lub pełnowymiarowe produkty do rozdania znajomym oraz zawsze pełnowymiarowe produkty lub produkt do przetestowania dla Ambasadora.

Tym razem są to saszetki napojów kawowych Nescafe 3in1 w nowych smakach Warm Caramel oraz Sweet Vanilla, więc i znajomi oraz Ambasadorzy otrzymali produkty pełnowymiarowe.

W skład paczki wchodzą :

- 2 paczki (po 10 saszetek każda) Sweet Vanilla
- 2 paczki (po 10 saszetek każda) Warm Caramel
- 16 ulotek (i tym samym należy rozdać znajomym po 16 saszetek każdej kawy)

Brakowało mi jeszcze tylko kubeczka od Nescafe, ale nie będę się czepiać, miło by po prostu było pić ich kawę w firmowym kubku. Uwielbiam takie dodatkowe gadżety umilające testy.


Cała kampania według mnie jest dobrze prowadzona, jest dużo aktywności, za które można zebrać punkty, oraz konkurs (w kilku cyklach) gdzie można wygrać atrakcyjne nagrody.

Cała kampania trwa 5 tygodni i przez ten czas należy rekomendować znajomym otrzymane produkty. Raportowanie rozmów jest bardzo ważne i najlepiej robić raporty od razu po rozmowie, wtedy nie umkną żadne szczegóły z rozmowy. Nie odkładajcie raportowania na ostatnią chwilę.

WAŻNE ! Nie wolno sprzedawać otrzymanych produktów. To nieuczciwe i według mnie strasznie głupie. Takie osoby zostają usuwane ze społeczności Streetcom, a pewnie i też niesie to za sobą konsekwencje prawne.

Co do kaw...


Ja wypróbowałam już obu smaków. Jako, że jestem totalnym maniakiem wszystkiego co z karmelem, to mój wybór był oczywisty - zdecydowanym faworytem jest Warm Caramel, uwielbiam ją pić rano, na dobry początek dnia.

Natomiast jeżeli chodzi o Sweet Vanilla, to jest ona dla mnie bardzo dobrym zakończeniem dnia przy TV, czy przy relaksowaniu się po ciężkim dniu.

Kawy mają wyczuwalne, nie chemiczne aromaty karmelu i wanilii, smak również jest bardzo dobry. Idealna kompozycja kawy, cukru i mleka, a przy tym nie za bardzo przesadzone. Lubię słodkie kawy i tutaj na szczęście nie muszę już sobie go dosypywać, jak jest to w przypadku innych kaw 3in1.

Rozdałam już prawie wszystkie saszetki, które miałam rozdać znajomym i wiem, że gdy tylko owe pojawią się na półkach sklepowych, będę stałą klientką Warm Caramel.


Osobiście jestem maniaczką kaw Nescafe, co widać. Uwielbiam ich kawy, ponieważ przeważnie wpasowują się w mój gust, poczucie smaku, mają idealną goryczkę i aromat.

Chociaż na co dzień lubię też sypane, to kawy Nescafe są idealnym umilaczem dnia, nie są takie mocne jak zwykłe kawy, a jednak mają "coś w sobie".


Jeżeli i Wy chcecie być w gronie Ekspertów Streetcom i stać się Ambasadorami w kampaniach, to zachęcam Was do zarejestrowania się na stronie :



Owocnych testów ! Mam nadzieję, że to nie moja ostatnia kampania w tej społeczności.