1000 Kisses, nr.700 "Nothing But Nude" - Rimmel | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

1000 Kisses, nr.700 "Nothing But Nude" - Rimmel

Udostępnij ten post


To, że jestem maniaczką wszystkiego, co do ust, to nie tajemnica. Z ochotą testuję nowe produkty i nakładam je na usta. Czasem bywa i tak, że niektórym należy dać kilka szans. Tak było i w tym przypadku.

Szminkę w pisaku firmy Rimmel testuję już jakiś czas, była to jednak uparta walka o wydobycie koloru dlaczego?
Pisak, który mam jest w kolorze 700 „Nothing But Nude” - jeżeli ktoś mnie czyta, wie, że nude to nie moje kolory, tutaj był problem, by Wam go pokazać, ale o tym za chwilę.


Jak widzicie, zakończony jest typowo jak pisak, czasami końcówka się zasusza, wystarczy ją tylko zwilżyć i już działa jak nowa.
Za co polubiłam pisak, to to, że jest bardzo poręczny, precyzyjny i łatwo się nim maluje. Idealnie można zaznaczyć kontur ust i kolor na ustach jest matowy.


Po drugiej stronie mamy bezbarwną pomadkę do ust, aby nadać im delikatnego blasku i nawilżenia.
Szczerze powiedziawszy, nie lubię jej używać od razu na ten pisak, bo zwyczajnie się brudzi od niego. Dobrze jest chwilę poczekać i wtedy ją nałożyć.

Tak wygląda na ręce:


Szminka ta, gdy nałożona solo, bez pomadki, to utrzymuje się około 4 godzin, niestety nie jestem w stanie Wam dokładnie powiedzieć, gdyż NIE ODRÓŻNIAM, gdy mam ją na sobie, a kiedy mam usta sauté.

Niestety kolor szminki pokrywa się z moim naturalnym odcieniem ust. Na początku owszem lekko się odznacza, a po 15 minutach już wygląda naturalnie.

Tutaj nałożona solo.


Tutaj nałożona z pomadką ochronną.


Jak widzicie albo i nie widzicie koloru jako takiego na mnie nie widać, więc dla mnie ten odcień jest kompletnie nieprzydatny i niestety ten produkt trafia do bubli, ale nie ze względu na jakość i utrzymywanie się na ustach, a po prostu za brak koloru na moich ustach.

Ocena jest moja, osobista — u osób z jaśniejszym pigmentem ust będzie na pewno widać — nic nie poradzę na to, że moje usta są tak napigmentowane.

Jeżeli jednak zainteresowała Was ta szminka w pisaku (Lip Tint), to odsyłam Was do sklepu EZEBRA.PL gdzie możecie go zakupić w cenie 7,99 zł.

Sama jeszcze chętnie sprawdzę kolor LIVE LILAC 310 dla porównania.