Konturówka do brwi i do oczu firmy Mariza | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Konturówka do brwi i do oczu firmy Mariza

Udostępnij ten post


Prawda jest taka, że gdy mamy ubytki, to staramy się je albo zakryć, albo „dorobić” tak, by wyglądało to naturalnie. W moim przypadku jest tak, że moje brwi rosną do połowy, a dalej to po prostu „jakieś tam włoski” pojedyncze. Muszę więc brwi sobie rysować.

Ja uważam, że gdy się robi makijaż, to brwi MUSZĄ być podkreślone — inaczej wygląda to, co najmniej dziwnie. Oczy zaznaczone, twarz wykonturowana, zmatowiona, usta piękne, a brwi co? Od macochy chowane? Musimy, chociaż lekko je zaznaczyć. Inaczej makijaż wygląda na niepełny. To tak jakbyśmy nie pomalowały rzęs.

Dziś napisze Wam o kredce, z którą się nie rozstaję, jest moim absolutnym hitem i szczerze będę płakać, jeżeli Mariza postanowi ją kiedyś wycofać. (oby nie!).


 Kredka do brwi niby jak każda inna. W kolorze Naturalny brąz, ale taka zwyczajna wbrew pozorom nie jest. To pierwsza kredka, która kolorem idealnie wpasowała się w moją karnację i brwi. To kredka, która ułatwiła mi codzienny makijaż, oraz sprawiła, że teraz robiąc makijaż nie mówię Boże...jeszcze brwi".
Jest ona średniej twardości. Ni to twarda, ni to miękka, jak dla mnie idealna. Nie lubię za miękkich i nie lubię za twardych. Jej pigmentacja jest świetna, a sama bardzo dokładnie rysuje".


I co w niej jest najlepsze? Grzebyk! Na drugim końcu posiada grzebyczek, który z dokładnością wyczesze cały nadmiar produktu z naszych brwi i przy okazji możemy je wyczesać oraz wymodelować.


Bardzo ją polubiłam i już teraz mam jej bardzo mało, więc muszę sobie zakupić ją ponownie, bo już sobie nie wyobrażam robić brwi bez niej.
A oto jak wygląda na brwiach.


Jej cena, to tylko 9,50 zł więc warto się w nią zaopatrzyć. Dostępna także w kolorze grafitowym dla blondynek.


Kolejną kredką jest konturówka do oczu w kolorze „Écru” - zazwyczaj używana u mnie na linię wodną oka jako zwieńczenie makijażu dziennego.
Tu również pigmentacja jest bardzo dobra, a jej konsystencja jest skierowana bardziej w kierunku miękkiej niż twardej, dzięki czemu łatwo się ją aplikuje na linię wodną oka.



Świetnie też się sprawdza na powiece, jako „podbijacz” koloru cieni. Nie roluje się w załamaniach i nie ma uczucia ciężkości na oku. Niestety w zewnętrznym kąciku oka nic mi nie trzyma i spływa, ona również. 
Cena tej kredki to 7,60zł 

A oto przykładowy makijaż przy użyciu tej kredki na linii wodnej oka:

                            (makijaż wykonany kosmetykami Mariza)