Szampon Luxury Care Argan z olejkiem arganowym i migdałowym - Mariza | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Szampon Luxury Care Argan z olejkiem arganowym i migdałowym - Mariza

Udostępnij ten post


Dbanie o włosy jest bardzo ważne, aby były zdrowe, piękne, lśniące i długie. Chociaż każdy włos jest inny, to każdy z nich zasługuje na dobre traktowanie — inaczej zaczynają się niszczyć, wypadać i łamać, a tego nikt z nas nie chce.


Jeżeli ktoś mnie śledzi na Facebooku, wie jakie długie włosy miałam — sięgały mi ponad połowę pleców, niestety przez (nieudolne) farbowanie na blond przez znajomą, a nie profesjonalną fryzjerkę, wyglądały po prostu strasznie. Siano — dosłownie. Zniszczone, końcówki rozdwojone, problem z rozczesaniem, aż w końcu zaczęły mi wypadać garściami (serio!). Nic już na nie nie działało. Powiedziałam sobie dość i poszłam do fryzjerki obciąć je, bez żalu.

Po obcięciu zaczęłam bardziej dbać o włosy. Nakładam maski, olejuję i używam dobrych szamponów z olejkami odżywczymi. Takiego jak ten - Luxury Care Argan z firmy Mariza.


Szampon zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 250 ml, wyposażony w pompkę z możliwością zakręcenia i odkręcenia (skręt: prawo, lewo).

Sam szampon ma konsystencję gęstą / żelowatą, o żółtawej barwie, ale bez problemu wydostaje się z opakowania. Minusem jest niestety to, że pompka nabiera mało produktu i trzeba wycisnąć dwie pompki.


Mocno się pieni na moich włosach (Ania jest innego zdania, u niej pienił się bardzo mało), świetnie oczyszcza skórę głowy, oraz włosy z „tłuszczu". Moje włosy szybko się przetłuszczają, a ten szampon radzi sobie z nimi świetnie. Innymi szamponami głowę myć musiałam dwa do trzech razy, aby być zadowolona z efektu.

Zauważyłam też, że włosów mam jakby więcej na głowie, zdecydowanie się wzmocniły i pogrubiły. Ich kondycja się zdecydowanie poprawiła. Włosy są miękkie, zdrowo połyskują, lepiej się rozczesują i dłużej trwa, zanim się przetłuszczą.



Skład może nie jest jakiś super, bo zawiera np. SLS, ale nie uczula skóry mojej głowy, która podatna jest zazwyczaj na reakcje w postaci łupieżu. Moja rada: skład bardziej naturalny i będę spełniona.

Cena szamponu: 22,50 zł / 250 ml.
Dostępne również specjalne serum do włosów z olejkiem arganowym jako uzupełnienie szamponu, po które z całą pewnością sięgnę.