PaDollyLove | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

PaDollyLove

Udostępnij ten post


Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o rzęsach niczym u lalki. Każda z nas zapewne, zawsze podziwiała jakie piękne, długie rzęsy mają lalki, prawda?




Rzęsy, które tu pokazuję, są koloru brązowego. Co mi się w nich spodobało, to to, że są one bez paska, który zazwyczaj przeszkadzał, uwierał i był bardzo widoczny po przyklejeniu rzęs.



 Są dość długie, typowo lalkowe. Z początku się ich przeraziłam. Mają dość długi przezroczysty pasek (są bezszwowe), dlatego, aby je dopasować do oka, należy je przyciąć. Ja musiałam je skrócić, ponieważ mam bardzo małe oczy. Pamiętajcie, że rzęsy tnie się od zewnętrznego kącika oka. Nigdy od wewnętrznego.

Żeby je wyjąć, trzeba uważać. Najpierw ostrożnie odkleiłam naklejki trzymające je. Do zestawu nie jest dołączony klej, więc dobrze, jeżeli posiada się własny, ja używam niebieskiego kleju DUO, który po wyschnięciu robi się przezroczysty.


  Szczerze powiedziawszy, na co dzień są one za długie, ale na jakieś większe wyjścia, czy bal karnawałowy, a nawet sesje zdjęciowe — będą idealne.

Jeżeli ktoś nie lubi brązowych, można je bez problemu pomalować tuszem do rzęs. Są wygodne, nie czuć ich na oczach i przede wszystkim nie wyrywają prawdziwych rzęs.

Należy tutaj także zaznaczyć, że te rzęsy są ręcznie robione.

Ich cena to: 2,99 $