Vampire Romance Makeup | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Vampire Romance Makeup

Udostępnij ten post


Cześć. Ostatnio na fanpage spodobał się Wam mój makijaż, dlatego postanowiłam Wam pokazać tutorial. Malując go, nie myślałam o pokazywaniu go na blogu. Zostałam poproszona o tutorial, więc namalowałam go drugi raz.


Zacznę od tutorialu, przepraszam za jakość zdjęć z instrukcjami, ale tutorial robiłam na drugi dzień, a było pochmurnie.



1. Na powiekę nałożyłam kredkę NYX Jumbo w kolorze 604 Milk i wklepałam lekko palcem.

2. Wewnętrzny kącik pokryłam cieniem "Meet in Madrid" z paletki Sleek Vintage Romance

3. Na resztę powieki nałożyłam cień o nazwie "A Vow in Venice"i lekko zblendowałam.



4. Zewnętrzny kącik przyciemniłam cieniem "Forever in Florence" i zblendowałam,

5. Aby nadać jeszcze większej głębi, na zewnętrzny kącik nałożyłam "Love in London" i zblendowałam.

6. Następnie na dolnej powiece nałożyłam "A Vow in Venice" z zewnętrznego kąciku, na wewnętrznym "Meet in Madrid". Dodatkowo na środek powieki ruchomej nałożyłam odrobinę "Marry in Monte Carlo".

7. Następnie linię wodną oka zaznaczam kredką NYX, a linię rzęs lekko zaznaczam czarną kredką, by optycznie zagęścić moje biedne dolne rzęsy.

8. Maluję rzęsy, nakładam podkład, puder, róż i maluję usta.











Kosmetyki, które użyłam do makijażu :
Cienie: Paletka Sleek Vintage Romance
Brwi: Kredka do brwi Mariza w kolorze "Naturalny brąz"
Rzęsy: Tusz do rzęs Mariza LongLash Mascara 
Czarna kredka : Editt Cosmetics nr.01
Biała kredka: NYX Jumbo Eye nr.04 Milk 
Podkład: Matujący Podkład Mariza nr.24 Naturalny
Korektor : Antybakteryjny Mariza Jasny beż
Puder: Mineralny puder matujący Mariza nr.01 Jasny Beż
Róż : Mineralny róż do policzków Mariza "Subtelny Róż"
Szminka: Rimmel Moisture Renew nr.705 "Let's Get Naked"


Podoba Wam się taka propozycja makijażu? Z chęcią się dowiem, co o nim myślicie. Macie może jakieś propozycje, co chcielibyście zobaczyć jako następne?