Brązowo-niebieski makijaż z Miyo | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Brązowo-niebieski makijaż z Miyo

Udostępnij ten post


 Witajcie,
Jakoś dawno nie zamieszczałam makijaży,a mam ich klika na dysku. Zmotywowałam się dziś by wstawić jeden z nich.
  Mistrzem makijażu nie jestem, uczę się jeszcze techniki, poprawiam błędy,więc konstruktywna krytyka od bardziej doświadczonych koleżanek mi się jak najbardziej przyda by udoskonalić swoje umiejętności.

Makijaż w całości wykonany jest cieniami firmy MIYO (Pierre Rene). Wpis nie jest sponsorowany.



1) na oczyszczone powieki ,nałożyłam bazę pod cienie Pierre Rene. Następnie w wewnętrznym kąciku oka użyłam OMG Eyeshadow 01 White rozcierając lekko przejścia między cieniami.
2) Następnie w połowie powieki w gorę do załamania nałożyłam OMG Eyeshadow 31 Sting. 
3) w zewnętrznym kąciku oka ,oraz lekko powyżej załamania użyłam OMG Eyeshadow 08 Coffee,rozcierając lekko przejścia między cieniami.


4) Następnie narysowałam kreskę wschodzącą ku górze zgodnie z dolną linią wodną oka. Użyłam do tego Dip Liner.

5) Dolną linię wodną zaznaczyłam białą kredką do oczu Madame L'Ambre i obrysowałam cieniem OMG Eyeshadow 08 Coffee
6) Rzęsy przetuszowałam Max Volume firmy Ados. (wrrr posklejał rzęsy i zrobił kołdunki,przepraszam.)


Mam nadzieję,że efekt się spodoba. Enjoy !



Chcecie więcej makijaży w moim wykonaniu ? :D