Bransoletka Hello Kitty ! Myminky | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Bransoletka Hello Kitty ! Myminky

Udostępnij ten post


Myminky już znacie, tym razem chcę Wam pokazać śliczną bransoletkę, którą wygrałam w rozdaniu u „Mama Testuje". Brałam udział z myślą o mojej Wiki. Chciałam, by miała swoją własną, dziewczęcą biżuterię. Udało się, wygrałam. Przyszła ślicznie zapakowana, w pudełeczku.


Bransoletka jest srebrna, mamy już ją od około miesiąca, jeszcze się nie przebarwiła, ani też nie barwi skóry. Nie zauważyłam też, aby córę uczuliła (a ma wrażliwą skórę).
Głównym motywem jest głowa Hello Kitty z różową kokardką, dodatkowym atutem są „kryształki”, które ją całą opiewają. Każdy szczegół jest starannie wykonany.



Bardzo podoba mi się, że można ją regulować. Bransoletki, które Wiki dotychczas posiadała, miały tylko jeden rozmiar, bez możliwości zmiany-co skutkowało niestety zaprzestaniem użytkowania w miarę dorastania.
Tę biżuterię Wiki będzie miała na bardzo długo, gdyż bransoletka pasuje i na rękę dorosłej osoby.
Pasek wykonany jest ze sznureczka, który się nie pruje, nie rozwarstwia i jest trwały. Przeplatanie z koralikami pasujące do motywu Hello Kitty — perełki z kryształkami -dodają uroku całości.


  Zakończenie bransoletki jest wykonane splotem etnicznym, na końcu posiadającym czarne kuleczki.
Całość bardzo ładnie prezentuje się na ręce, niestety nie dorwałam córki, bo gania na dworze — korzysta z wiosny, więc nie mam fotki na ręku.
Niestety nie znam ceny, ale z pewnością nie kosztuje ona majątek — z resztą jak każda z ofert Handmade akcesoria od Mamy.