O'Herbal spray zwiększający objętość cienkich włosów | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

O'Herbal spray zwiększający objętość cienkich włosów

Udostępnij ten post



Spray do zwiększania objętości włosów O'Herbal to kolejny produkt, który znalazłam w jednym z pudełek. Testowałam go bardzo krótko, ale później dowiecie się dlaczego. Moje włosy są bardzo spłaszczone, nie lubię ich układać właśnie ze względu na brak objętości, myślałam, że dzięki temu kosmetykowi, w końcu znajdę coś, co mi tę upragnioną objętość podaruje. Niestety bardzo się zawiodłam.



Na początku, aby nie pisać od razu o wadach, napiszę, jakie ma zalety, a ma ich niewiele, niestety. Zdecydowanie jest to zapach, który jest bardzo miły dla nosa, lekko ziołowy, delikatny. Ostatnie to wygodny atomizer, który nie psika mgiełką, a strumieniem i przede wszystkim się nie zapycha. To tyle z jego plusów.




Powiem krótko — niestety produkt mnie uczulił, wysypało mnie „śniegiem” okrutnie, głowa swędziała mnie strasznie jeszcze kilka dni po umyciu włosów i pozbyciu się go z głowy. Musiałam niestety zastosować kurację zwalczającą łupież. Na pewno w obawie nie użyję już produktów z tej serii, tak samo działa na mnie seria kosmetyków z Green Pharmacy. Niestety leci do bubli i czarnej listy kosmetyków. 

Produkt posiada śladowe ilości naturalnego składu (!!) chociaż producent na opakowaniu wręcz o nim krzyczy wszem i wobec jakie to naturalne składniki ma - dla mnie jawne oszustwo! 

Pamiętajcie, że to, co mnie uczuliło, nie znaczy, że i Was uczuli.








AQUA, POLYQUATERNIUM 11, POLYVINYLCAPROLACTAM, ALCOHOL, POLYSORBATE 20, ARNICA MONTANA FLOWER EXTRACT*,  HYDROLYZED MILK PROTEIN, HYDROLYZED KERATIN, GLYCERIN*, PARFUM, DISODIUM EDTA, BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLICERIN, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, LINALOOL

* - składnik pochodzenia naturalnego.
zaznaczone - składniki potencjalnie alergenne
BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL - substancja zapachowa
PHENOXYETHANOL (EUGENOL) - substancja zapachowa, tonizująca
LINALOOL - substancja zapachowa, substancja maskująca.