IdaliQ - Zmywacz z Olejkiem Rycynowym | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

IdaliQ - Zmywacz z Olejkiem Rycynowym

Udostępnij ten post



Dziś krótko! Przygotowałam dla Was szybciutką recenzję Zmywacza do paznokci IdaliQ z Olejkiem Rycynowym. Czy ten zmywacz jest wart naszej uwagi? Przekonajmy się!






Zmywacz który, będę używać musi dla mnie spełniać TRZY warunki - Dobrze zmywać i radzić sobie z każdym lakierem, nie wysuszać bądź przesuszać mojej skóry i paznokci oraz NIE SZKODZIĆ! To, że zmywacze "śmierdzą" w ogóle już mi nie przeszkadza - Zmywacz z IdaliQ ma specyficzny zapach typowy dla tego typu produktów, ale w bardzo krótkim czasie się ulatnia i nie utrzymuje się na rękach. Sam zmywacz jest dość.. "skromnie opakowany" mała buteleczka z papierową etykietką BEZ SKRAPLACZA i.. nakrętką.. Nakrętka u mnie narozrabiała.. Niestety po 3 - 4 użyciu.. zauważyłam że, nie dokręca się ona tak ja powinna i zmywacz jest nieszczelny.. a co za tym idzie.. Tracimy  produkt oraz pieniądze.. ponieważ nasz zmywacz zwyczajnie traci na swoich wartościach i wietrzeje - Dobra nasza jak to zauważymy i przelejemy nasz zmywacz w szczelne opakowanie.. ale  przecież nie o to chodzi.. Myślę, że IdaliQ powinien pomyśleć nad trwalszym opakowaniem. 

Do samego zmywacza mam niewiele zastrzeżeń robi to co powinien - Dobrze zmywa lakiery tak samo dobrze jasne jak i ciemne odcienie, nie wysusza moich skórek myślę, że wielką rolę tu gra właśnie olejek rycynowy, który jak wiemy ma wiele pozytywnych właściwości np. zmiękczające. 
Jedna rzecz, która bardzo mnie zdziwiła to - to, że zmywacz pozostawia biały nalot - Nie jest ciężki do usunięcia, ale pozostawia, a to nigdy mi się nie przytrafia w zmywaczach bezacetonowych.. Niestety nie napiszę tu czy tak samo sprawdza on się przy tipsach ponieważ ja tylko maluje naturalne paznokcie. 





Jak widać skład jest bardzo skromny - Dla mnie to plus.. skoro zmywacz robi to co ma robić na cóż tu zbędna chemia. Dla mnie minusem jest POJEMNOŚĆ.. (IdaliQ serio.. tylko 50 ml? )  Na moje potrzeby to tak z 5 - 6 razy i to jeszcze skromnie.. Ale osoby które malują paznokcie "w od święta" będą zadowolone :) 

Pojemność: 50 ml
Cena: 4.90 zł

Tak wiec krótko.. Czy skusiła bym się na ten produkt jeszcze raz? 
Nie. Po przygodzie z nieszczelnym opakowaniem oraz u mnie wchodzi również kwestia pojemności.. Nie jest on dla mnie na tyle atrakcyjny abym chciała po niego sięgnąć jeszcze raz.. Do tego ten biały nalot..  Denerwujące.