Candy by Mariza + tutorial | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Candy by Mariza + tutorial

Udostępnij ten post


Cześć, dziś zapraszam Was na cukierkowy makijaż, wykonany w pełni kosmetykami Mariza + z użyciem małego dodatku. Mam nadzieję, że będzie się Wam podobać. Jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam do oglądania dalej.

Zacznijmy od tutorialu. Spróbuję Wam to jak najprościej wyjaśnić, mistrzem tłumaczenia nie jestem, zaznaczam to za każdym razem, ale wprawiam się, wprawiam.



1. Na powiekę nałożyłam bazę pod cienie, na twarz bazę pod makijaż i pozwoliłam by "wyschło".
2. Na ruchomą powiekę, nałożyłam kredkę do oczu w kolorze ecru i wklepałam ją delikatnie palcem.
3. Wyrysowałam brwi, a pod łuk brwiowy nałożyłam biały, matowy cień.



4. W wewnętrznym kąciku oka, zaaplikowałam blado różowy cień z paletki trio Mariza nr.2
5. Resztę powieki ruchomej pokryłam różowym cieniem z tej samej paletki, lekko blendując załamanie cieni.
6. Wewnętrzny kącik zaznaczyłam fioletowym cieniem, tworząc także fałszywe załamanie powieki.



7. Na dolną powieke, do około 3/4, nałożyłam ten sam fioletowy cień, a w wewnętrznym blado różowy. Wszystko zblendowałam.
8. Czas na kreskę. Do tego użyłam eyelinera w pisaku firmy Mariza.
9. Następnie nałożyłam podkład, korektor na miejsca tego potrzebujące, puder mineralny, róż mineralny i na sam koniec wytuszowałam rzęsy i nałożyłam szminkę.

Efekt finalny wygląda tak :










A teraz taki dodatkowy bonusik, jako, że jest to makeup w stylu Candy, nie mogłoby zabraknąć "cukierków".






Kosmetyki, które użyłam :
Baza matująca pod makijaż - Mariza (30,90zł)
Baza pod cienie - Mariza (14,90zł)
Kredka do brwi, naturalny brąz - Mariza (9,50zł)
Eyeliner, hebanowa czerń - Mariza (19,90zł)
Podkład matujący, naturalny - Mariza (11,90zł)
Puder mineralny, jasny beż - Mariza (24,40zł)
Mineralny róż do policzków, subtelny róż - Mariza (23,40zł)
Kulki rozświetlające, jasne - Mariza (19,90zł)
Szminka Soft & Colour nr.08 - Mariza (10,50zł)
Tusz, long lash , czarny - Mariza (19,20zł)
Korektor antybakteryjny, beż - Mariza (12,90zł)
Cienie do powiek, trio, nr.2 - Mariza (11,60zł)
Cień matowy, śnieżna biel, nr.1 - Mariza (13,90zł)
+ kawior do paznokci no name