Glamour with Mariza part II +tutorial | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Glamour with Mariza part II +tutorial

Udostępnij ten post


Cześć, przychodzę do Was dziś z makijażem, który widzieliście wcześniej na moim fanpage. Makijaż wykonałam kosmetykami Mariza. Jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam do oglądania dalej.




Zacznijmy zatem od tutorialu, jak zawsze, mam nadzieję, że zrozumiecie cokolwiek z mojego bełkotu. Po prostu nie potrafię pisać „krok po kroku". Uczę się, wybaczcie.



1. Pierwszym krokiem jest wyrysowanie brwi, oraz nałożenia zarówno bazy pod makijaż, jak i na powieki.
2. Następnie używając paletku Glamour Line nr.3 zaznaczyłam najjaśniejszym cieniem wewnętrzny kącik oka.
3. Następnie, używając środkowego cienia z paletki, zaaplikowałam go na całą powiekę ruchomą.
4. Kolejny krok, to oznaczenie "fałszywego załamania powieki", zrobiłam to czwartym cieniem z paletki. Wszystko delikatnie zblendowałam.
5. Następnie przy użyciu cienia bordo (również z tej paletki) zaznaczyłam zewnętrzny kącik oka, lecz tworząc "kwadrat", wszystko zblendowałam i granicę cienia przy łuku brwiowym roztarłam z cieniem, którego użyłam przy wewnętrznym kąciku oka.
6. Na dolnej powiece użyłam bordo do 3/4 powieki od zewnętrznego kącika, a od wewnętrznego blendując użyłam cienia złotego (drugi w paletce).
7. Następnym krokiem jest kreska typu jaskółka, ja postawiłam na minimalną. Potem podkład, korektor na miejsca potrzebujące krycia, puder, róż na kości policzkowe, rozświetlacz.
8. Ostatnią rzeczą którą robię to wytuszowanie rzęs i nałożenie szminki.





Tak prezentuje się makijaż już gotowy, ale ja postanowiłam go trochę urozmaicić, bo wybierałam się na roczek mojego chrześniaka. Więc efekt był taki:








Kosmetyki, które użyłam :

Baza matująca pod makijaż - Mariza (30,90zł)
Baza pod cienie - Mariza (14,90zł)
Kredka do brwi, naturalny brąz - Mariza (9,50zł)
Eyeliner, hebanowa czerń - Mariza (19,90zł)
Podkład matujący, naturalny - Mariza (11,90zł)
Puder mineralny, jasny beż - Mariza (24,40zł)
Mineralny róż do policzków, subtelny róż - Mariza (23,40zł)
Kulki rozświetlające, jasne - Mariza (19,90zł)
Szminka Soft&Colour nr.08 - Mariza (10,50zł)
Tusz, long lash , czarny - Mariza (19,20zł)
Korektor antybakteryjny, beż - Mariza (12,90zł)
Cienie Glamour Line nr.3 - Mariza (16,40zł)
+ gościnnie
Kredka do oczu AVON
Glimmerstick Brights - Turquoise Burst



Jak widzicie, makijaż wiele zmienia. Ja jestem niczym kameleon.