Gdzie najtaniej ubezpieczyć samochód? | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Gdzie najtaniej ubezpieczyć samochód?

Udostępnij ten post

Każdego roku, każdy, kto posiada samochód, zastanawia się gdzie go ubezpieczyć. Wybieramy spośród wielu firm i ich oferty są niezliczone, ceny wprawiają w oczopląs, a wybór jest tak wielki, że można się w tym wszystkim pogubić. 

Wybór oferty nie jest prosty, dlatego ja i mąż zawsze opieramy się na kalkulatorach i porównywarkach ofert. To, jaką ofertę wybierzesz, zależy od Ciebie. Nam zależy zawsze, aby było OC, NNW i różne pakiety „na wypadek". Od właśnie takich dodatków zależna jest cena polisy. Wpływ ma na to także, czy rozdzielasz polisę na raty, czy też płacisz na rok z góry.

Aby uniknąć wielu godzin na sprawdzaniu ofert, przetestowaliśmy z mężem porównywarkę najtanieuagenta.pl i chciałabym się podzielić z Wami moją opinią na jej temat.

Na tej stronie, możesz porównać 55 ofert z dostępnych firm ubezpieczeniowych. Przede wszystkim oszczędzasz swoje pieniądze, jedyne co musisz zrobić to wypełnić kilka niezbędnych w tym celu pól, wpisując swoje oraz samochodu, dane.





Niestety, w trakcie obliczania wyłączył mi się internet i musiałam po włączeniu odświeżyć stronę. Na szczęście strona ma zapamiętywanie i wpisała to, co miałam wpisane zanim rozłączyła mi się sieć. 



Wpisałam dane naszego samochodu, dla porównania z datą dla ubezpieczenia 19.02.2017, mimo, że mamy już ubezpieczenie. Zrobiłam to na potrzeby pokazania Wam, jak to wygląda, gdy już zdecydujemy się obliczyć. 

Strona jest bardzo intuicyjna i tak naprawdę nawet nie obeznana osoba, która pierwszy raz będzie ubezpieczać swoje auto, poradzi sobie. Tak to wygląda, gdy już obliczy oferty. Dla mojego męża samochodu, wyszukało 15 ofert, spośród 13 firm. 




Niestety musimy liczyć się z tym, że pomimo porównywarka oferuje 55 firm ubezpieczeniowych, to nie każda ma ofertę dla naszego modelu samochodu. Dużo zależy od tego jaki samochód posiadamy lub też w jakim rejonie mieszkamy.
Jeżeli jesteście ciekawi danego ubezpieczyciela, który nie przedstawił oferty internetowej, musicie się z nim skontaktować osobiście.



Możemy także kliknąć porównaj, w ofertach, które nas najbardziej interesują, dzięki temu jest jasno opisane, która oferta jest najbardziej opłacalna. 



Jak widać warto jest porównywać oferty, bo różnią się od siebie kolosalnie. Najtańsza dla naszego auta wyszła 674 zł (najlepsza z ASS + OC + NNW), a największa 1463zł (tylko samo OC). Nie warto przepłacać, bo można tego srogo żałować, a takie porównywarki są w tym bardzo pomocne. 

Na każdym etapie wpisywania danych, możemy także liczyć na fachowe doradztwo w czacie online z konsultantem. 







Post sponsorowany.