Aplikacja na Android'a, w której się zakochałam. Mandala. | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Aplikacja na Android'a, w której się zakochałam. Mandala.

Udostępnij ten post


  Dziś chciałabym Wam przedstawić aplikację na Androida, która skradła moje serce. Jest ona nawiązaniem do popularnych teraz kolorowanek „dla dorosłych". Antystresowe kolorowanki mandala, są znane już chyba wszystkim, więc nie będę się rozpisywać, na czym one polegają.


Znalazłam tę aplikację przypadkowo, gdy szukałam czegoś, co zapełni mi czas wieczorem, gdy nie mogę zasnąć, a nie chcę siedzieć przy komputerze i jednocześnie światło muszę mieć zgaszone. Kocham kolorować, więc ściągnęłam tę aplikację.

Aplikacja nazywa się Mandala Kolorowanki i jest dostępna w Google Play - tutaj. Jest darmowa. W sumie na Google Play możemy ich znaleźć mnóstwo, przeróżne ! Ja opowiadam o tej, którą posiadam.


Mamy do wyboru trzy opcje.

- Coloring Book, tu wybieramy po prostu jedną z dostępnych mandali i kolorujemy. Do wyboru mamy mnóstwo kredek oraz ozdobnych naklejek.





Blank — tutaj dostajemy pustą stronę i możemy sobie rysować oraz kolorować, co chcemy i jak chcemy. Także mamy dostępne różne tryby i naklejki.




Magic, to chyba lubię najbardziej. Niby dostajemy pustą stronę, ale w trakcie rysowania i kolorowania ukazuje się nam zarys mandali. Pięknie to wygląda, możemy zmienić tło i wtedy efekt jest jeszcze lepszy.



Co prawda nie zastępuje ona frajdy prawdziwego kolorowania, ale skuteczne zajmuje czas, odstresowuje i jest idealna na nudę.
Nawet moja starsza córka się zainteresowała i prosiła, bym ściągnęła jej tę aplikację na tablet, by mogła kolorować również na tablecie (ale i tak woli kredkami, standardowo).

Podsumowując — jeżeli szukacie tego typu aplikacji, to polecam bardzo, bardzo ją lubię i sięgam średnio dwa razy dziennie, chociażby pijąc kawę.