POP-ART na Halloween | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

POP-ART na Halloween

Udostępnij ten post


Cześć kochani, dziś z okazji Halloween zrobiłam Cartoon Makeup. Do tego makijażu wyzwała mnie PattLavanda. Nigdy nie robiłam takich makijaży i jest to mój pierwszy raz, ale mam nadzieję, że nie wyszło najgorzej. Niestety nie dałam rady zrobić tutorialu.

A oto mój POP-ART, miłego oglądania.






Mam nadzieję, że chociaż trochę sprostałam temu wyzwaniu i się Wam podoba. Cóż, wiem, że jeszcze dużo techniki przede mną, prób i błędów, ale świetnie się bawiłam podczas robienia tego makijażu !

Użyłam :
- Kredka NYX Jumbo "Milk"
- Kredka czarna nr.01 Editt Cosmetics
- Cień "Circle" z palety Sleek Glory
- Tusz do rzęs Idaliq 3D
- Aksamitny podkład matująco kryjący Mariza "jasny beż"
- Kamuflaż w kremie Mariza "jasny beż"
- Matujący puder ryżowy Idaliq
- Lip Pencil nr.4 Cosmepick