Midnight | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Midnight

Udostępnij ten post


Cześć kochani. Dziś pokażę Wam krótki tutorial oraz wypisze kosmetyki, które użyłam do tego makijażu. Jak wiecie, nie jestem mistrzem w tłumaczeniu krok po kroku, ale staram się, więc mam nadzieję, że nie będzie tak źle. Od razu przepraszam za jakość zdjęć, ale pogoda nie dopisywała.



1. Na początek wyrysowałam brwi kredką Mariza w kolorze "Naturalny brąz". Na całą powiekę nałożyłam bazę pod cienie Mariza. Następnie stworzyłam fałszywe załamanie powieki cieniem mono półmatowym Idaliq "Głęboki Brąz".

2. Na całą powiekę ruchomą nałożyłam kredkę NYX Milk. W zewnętrznym kąciku płaskim pędzelkiem na 1/3 długości nałożyłam cień mono półmatowy Idaliq "Denim".


3. Następnie wszystko zblendowałam, tak by zatrzeć granice cieni. W wewnętrznym kąciku oka zarówno na górnej jak i dolnej użyłam cienia Mariza mono "Śnieżna Biel".  W zewnętrznym kąciku ponownie Idaliq "Denim".
Na łuk brwiowy nałożyłam cień Idaliq "kremowy" i zblenowałam do załamania powieki.
Linia wodna została zaznaczona kredką Mariza w kolorze "Ecru".

4. Następnie wyrysowałam delikatną "jaskółkę". eyelinerem w pisaku Mariza w kolorze "Hebanowa Czerń".


Następnie wytuszowałam rzęsy tuszem Idaliq 3D. Niestety moje rzęsy nie są zbyt pokaźne więc użyłam sztucznych rzęs z BornPrettyStore i je "przefarbowałam" na czarno.

I tak oto prezentuje się cały makijaż :




Trochę twarzy :






Kosmetyki, które użyłam do twarzy :

- Aksamitny fluid matująco - kryjący Mariza "Jasny Beż" 
- Transparentny puder sypki Idaliq
- Puder rozświetlający Mariza (bronzer, rozświetlacz, rozjaśniacz)
- Korektor pod oczy rozświetlający Mariza "Ciepły beż"
- Korektor do twarzy antybakteryjny Mariza "Beż"
- Matująca baza pod makijaż Mariza
- Szminka Selective Mariza kolor "Pąsowy" 



Mam nadzieję, że się Wam podoba, dzięki za zajrzenie ! Buziaki !