Coral | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Coral

Udostępnij ten post


Dziś pokażę Wam jak wykonać taki makijaż. Nazwałam go Coral, bo zainspirowała mnie rafa koralowa, która jest tak pięknie ubarwiona. To co? Zaczynamy!


1. Na całą powiekę ruchomą i dolną nakładam bazę pod cienie Mariza wklepując delikatnie palcami i utrwalam ją cieniem półmatowym IdaliQ w kolorze "kremowy".

2. W zewnętrznym kąciku oka, płaskim pędzelkiem, ruchem wklepującym nakładam cień półmatowy IdaliQ w kolorze "denim" na 1/3 długości.

3. Następnie blenduję cień i nakładam na środek powieki cień półmatowy IdaliQ w kolorze "turkusowy". Blenduję cienie by zatrzeć granice.


4. W wewnętrznym kąciku oka nakładam cień półmatowy IdaliQ w kolorze "Fiołkowy róż". Wszystko blenduję.

5. Tworzę sztuczne załamanie powieki cieniem półmatowym IdaliQ w kolorze "głęboki brąz" i wszystko dokładnie blenduję.

6. Na dolnej powiece nakładam cienie w tej samej kolejności jak na powiece ruchomej, blenduję. Na lini wodnej aplikuję kredkę do oczu Mariza w kolorze "Ecru".

7. Zaznaczam brwi kredką Mariza w kolorze "Naruralny brąz".

8. Używam korektora by zatuszować wszystkie niedoskonałości. Nakładam podkład, puder, róż.

9. Następnie rysuję kreskę typu jaskółka eyelinerem w pisaku Mariza o kolorze "Hebanowa Czerń". Usta maluje szminką w kolorze "Beżowy" Mariza Selective.

A oto efekt końcowy :




Mam nadzieję, że się Wam podoba. Nie jest to trudny makijaż, jak widzicie i pasuje zarówno na co dzień, jak i na jakąś imprezkę. Sama chodzę w takich na co dzień. Lepiej by wyglądał w moim przypadku ze sztucznymi rzęsami, ale obecnie nie posiadałam.

Zobacz mnie także na MAKEUPER :