Pościel DomiKa 3D - słoneczniki | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Pościel DomiKa 3D - słoneczniki

Udostępnij ten post


Cześć kochani, jakiś czas temu mogliście wygrać pościel, dziś ja opowiem Wam o jednej z nich dostępnych w sklepie DomiKa. Jesteście ciekawi mojej opinii? Czytajcie dalej.


Pościel, którą przedstawiam, ma rozmiar 160 × 200 cm, dołączone są także dwie poszewki na poduszki w rozmiarze 70 × 80 cm. Oczywiście inne rozmiary również są dostępne, ale mi był potrzebny akurat ten.


Jak to zazwyczaj bywa, gdy kupujemy pościel, jest ona złożona na tekturowym papierze, tak też jest i tutaj.
Jak widzicie, są to prześliczne słoneczniki na fioletowym tle. Jako że pokój jest w kolorze fiołków, to kolor pościeli, idealnie wtopił się, w resztę i nadało to pięknego klimatu.



Jest miękka, więc wygodnie się w niej śpi, nie „szeleszczy” przy ruchach co u mnie jest istotne. Nie zasnę, gdy pościel mi hałasuje, gdy chcę się przewrócić na drugi bok.

Wykonana jest 100% z mikrowłókna więc pościel „oddycha". Ma delikatny połysk, nie gniecie się zbyt szybko i jest bardzo wytrzymała, chociaż powiem Wam, że moje pierwsze wrażenie po dotknięciu jej było odwrotne, wydawała mi się, że będzie na tak zwany jeden raz. Jak dobrze, że się myliłam.



No dobrze, wszystko super, ale co z praniem jej?
Pierzemy ją w 40*C, unikamy dużego wirowania i nie prasujemy. Ja akurat mam specjalny program w pralce, więc nie jest to dla mnie problemem, a prasować pościeli nie lubię. Szybko wysycha i w moim przypadku (ja wieszam za rogi, by wisiała cała) po wyschnięciu nie jest pognieciona.

Mam ją już jakiś czas, kilkukrotnie już prałam, więc mogę stwierdzić, że kolory nie blakną, cały czas są tak samo intensywne. Wiadomo, że gdy minie jakiś dłuższy czas to po prostu „zmęczenie materiału” zrobi swoje, ale na razie jestem bardzo zadowolona.


Tak, wiem, słoneczniki powinny być do góry, ale zorientowałam się, dopiero gdy zdjęcia przeniosłam na komputer. Niezła ze mnie gapa. Mam nadzieję jednak, że urok tej pościeli został zachowany.

Jestem bardzo zadowolona i mam zamiar zakupić sobie kilka innych ślicznych kompletów. Dla siebie, jak i dla córek.



Jeżeli byście chcieli zaopatrzyć się w przepiękne i TANIE pościele, zapraszam Was na fanpage ŚWIAT POŚCIELI DOMIKA, gdzie możecie sobie albo wylicytować tanio pościel, albo kupić z opcją kup teraz.



Przepraszam za jakość zdjęć, ale pogoda niestety nie współpracuje ze mną niestety ostatnio.