Jak korzystać z Instagrama na komputerze? | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Jak korzystać z Instagrama na komputerze?

Udostępnij ten post



Wiele z Was się pewnie zastanawia jak można i czy w ogóle to możliwe, by dodawać zdjęcia na Instagram bez posiadania smartfona. Ja owszem, zastanawiałam się, gdy zepsuł się mi telefon. Strona internetowa Instagrama pozwala nam jedynie na polubianie zdjęć i komentowanie ich. Ja Wam pokażę jak dodać zdjęcia na Insta używając komputera.

Pragnę zaznaczyć, że sposób ten jest w sto procent bezpieczny i nie niesie za sobą żadnego ryzyka, jest osobiście przeze mnie sprawdzony i często używany. Post powstał z mojej inwencji, nikt mi za niego nie zapłacił (a szkoda, bo z chęcią bym dorobiła).


Pierwsze co musicie zrobić to wejść na stronę www.gramblr.com, następnie musimy ściągnąć plik, w którym będzie nasza aplikacja umożliwiająca nam wstawianie zdjęć na Instagram za pomocą komputera.



Następnie musimy rozpakować aplikację w RAR, w pliku znajdziemy plik (aplikację). Możemy sobie ją przenieść na pulpit. Niczego nie musimy instalować.

Po uruchomieniu aplikacji rejestrujemy się (SIGN IN). Podajemy maila i hasło, jakim ma zalogować w serwisie oraz dane na insta (robimy to tylko jednorazowo). Uruchamiamy aplikacje i wciskamy niżej LOG IN NOW. Logujemy się danymi z Insta.


Następnie klikamy na zaznaczony kwadracik i wybieramy zdjęcie bądź przesuwamy zdjęcie do kwadracika, które chcemy wstawić na Instagram.




Wciskamy SAVE i przenosi nas automatycznie do Apply Some Filters, tutaj mamy naprawdę multum możliwości. Ja wybrałam do tego zdjęcia filtr: „Efekt Splash".


Po dodaniu interesujących nas filtrów potwierdzamy zdjęcie i przenosi nas do dodawania adnotacji. Możemy używać hashtagów i oznaczeń (@). Wpisujemy, co tylko chcemy i potwierdzamy zdjęcie !
Możemy także sobie wybrać czy ma nam udostępnić teraz, czy później o określonej dacie i godzinie.



A o to dowód na to, że to działa i przeważnie z tego korzystam (Tak mi łatwiej dodać zdjęcia, które mam na komputerze, robione aparatem, nie telefonem). Mam nadzieję, że Wam trochę ułatwiłam korzystanie z Instagramu.

Mam nadzieję, że ta aplikacja ułatwi Wam korzystanie z Instagram.

PRZED:



PO :



Pozdrawiam i miłego użytkowania !

Obserwujcie również nas na instagram : www.instagram.com/g.a.marineladies