ShinyBox - Lipiec 2015 | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

ShinyBox - Lipiec 2015

Udostępnij ten post






Perfect Beauty - Say yes!

Takim hasłem Wita nas lipcowe pudełko Shinybox, które zostało stworzone wraz z portalem TWOJASUKNIA.PL . W lipcowym pudełku otrzymujemy 4 produkty pełnowymiarowe i 3 produkty niepełnowymiarowe. Pamiętam czasy, kiedy Shinybox się rozkręcał i do klientek trafiały białe pudełka z fioletowym wnętrzem. Teraz możemy się również zachwycać przepiękną szatą graficzną jaką zaskakują nas kolejne pudełka. 










NOREL
krem hialuronowy 

cena ok. 49,00 zł / 50 ml ~ 25 ml ~ niepełnowymiarowy 

Shinybox: Krem o aksamitnej konsystencji dla skóry suchej i normalnej, z równoczesnymi objawami odwodnienia - szorstkością i łuszczeniem naskórka. Tworzy na skórze delikatny, jedwabisty film ochronny niwelujący suchość i napięcie naskórka. Intensywnie nawilża uzupełniając niedobory wilgoci w skórze przez wiele godzin.




Od jakiegoś czasu zastanawiam się czy Shinybox czasami nie przestał spoglądać na "profil" swoich klientek, ponieważ co rusz i nowe pudełko dostaję coraz częściej niedopasowane do swojej cery, bądź kolorytu skóry/oczu produkty.. tak jak ktoś by je po prostu wrzucał na oślep.. A szkoda.. ponieważ jest to dla mnie wielki plus, gdy znajduję w pudełku produkty do cery mieszanej, a nie jak w przypadku kremu NOREL do cery suchej i normalnej. Przymykam na to oko, ponieważ produkt ten jest niepełnowymiarowy.





ETRE BELLE
krem do opalania Sun Care

cena ok. 105,00 zł / 75 ml ~ 40 ml ~ niepełnowymiarowy 

Shinybox: Inteligentny krem o delikatnym zapachu jest kombinacją substancji pielęgnujących i nawilżających takich jak pantenol, alantonina, mocznik i seryna. Zapewnia skórze pełną ochronę przed słońcem, pozostawiając ją gładką, silną i elastyczną. Produkt nie zawiera parabenów, parafiny i olejów mineralnych.




WOW! Pierwsze co mnie powaliło to cena tego produktu.. W życiu nie widziałam kremu do opalania za 100 zł, to chyba jakiś krem cud.. No, ale od  tego są próbki aby je testować ~ Zobaczymy ;)






FARMONA
peeling myjący Tutti Frutti

cena ok. 5,00 zł / 100 ml ~ TRAVEL SIZE

 Shinybox: Tutti Frutti to pełne soczystej świeżości kosmetyki dla wszystkich, którzy cieszą się życiem. Odkryj soczyste orzeźwienie gruszki i żurawiny, kiwi i karamboli oraz wiśni i porzeczki. Poczuj się owocowo.


(W każdym lipcowym pudełku ShinyBox Perfect Beauty – say yes! znalazł się jeden z trzech wariantów zapachowych - Gruszka & Żurawina, Kiwi & Karambola, Wiśnia & Porzeczka)




Produkt baaardzo dobrze mi znany. Kocham firmę FARMONA, zwłaszcza serię Tutti Frutti ponieważ ich produkty są soczyste.. dosłownie! Każdy produkt, który miałam - czy to sól do kąpieli, czy masło do ciała jest tak owocowy i tak pachnący, że aż ciężko się nie zakochać. W pudełku wersja o pojemności TRAVEL, są wakacje więc nic dziwnego ~ Wersję tego produktu w rozmiarze TRAVEL można znaleźć w Rossmanie w dziale miniaturek 






 SILCATIL 
sztyft ochronny

cena  ok. 19,00 zł / szt. ~ produkt pełnowymiarowy 

Shinybox: Skutecznie chroni stopy przed otarciami oraz zapobiega powstawaniu pęcherzy i odcisków. Zawiera skwalan oraz olej jojoba, które dodatkowo intensywnie odżywiają i nawilżają skórę, a także zwiększają jej elastyczność.




Przydatny produkt zwłaszcza latem, kiedy kupujemy sporo nowego obuwia. Japonki, sandały, często przy tego typu nowych butach zdarzają nam się otarcia. Na pewno się przyda. 







COSMODERMA
pasta cukrowa Sweet Skin

cena ok. 29,00 zł / 170 g ~ produkt pełnowymiarowy 

Shinybox: Pasta cukrowa Sweet Skin ułatwia nie zawsze przyjemny zabieg depilacji. Zawiera wyłącznie naturalne składniki i można stosować ją na skórę skłonną do alergii. Depilacji może zostać poddane całe ciało, jak i delikatne partie twarzy, ponieważ zabieg jest praktycznie bezbilesny. Skóra po zabiegu jest gładka, delikatna i odżywiona.




Już kiedyś miałam styczność z pastą cukrową i powiem szczerze że nie zrobiła ona na mnie mega wrażenia, fakt, faktem pasta którą ja kupiłam była o połowę tańsza, ale zdecydowanie bardziej preferuję u siebie kremy do depilacji. Spróbuję, może się okaże że ta pasta będzie moim nowym nr.1.






DOVE
antyperspirant

cena ok. 11,99 zł / 150 ml ~ produkt pełnowymiarowy

Shinybox: Dezodorant Dove Beauty powstał, aby Twoje pachy były jeszcze bardziej zadbane. Zawiera 1/4 kremu nawilżającego, który odżywia skórę pod pachami, pozostawiając ją miękką i miłą w dotyku. Zapewnia 24h ochronę.

(W każdym lipcowym pudełku ShinyBox Perfect Beauty – say yes! znalazł się jeden z dwóch produktów Dove Beauty bądź Rexona Maximum Protection)




Jeśli chodzi o DOVE, to zawsze się cieszę gdy otrzymuję produkty tej firmy, ponieważ kojarzą one mi się z rodziną. W moim domu rodzinnym zawsze było mydło DOVE, moja mama zawsze używała kremu DOVE, więc są to kosmetyki bliskie mojemu sercu. 








SHEFOOT
krem odżywczy 

 cena ok. 19,90 zł / 75 ml ~ produkt pełnowymiarowy 

Shinybox: Opracowany by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę stóp i zapobiegać mikropęknięciom. Wzbogacony płynną keratyną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia. Olej arganowy i witamina E nawilżają, ujędrniają i regenerują, a masło shea tworzy na powierzchni skóry ochronny film.




Ostatni produkt pełnowymiarowy który w lipcowym pudełku najbardziej mnie zaciekawił i zarazem ucieszył, ponieważ moje stopy potrzebują, a zwłaszcza latem podwójnej pielęgnacji. Oczywiście pierwsze co zrobiłam to dorwałam się do tego produktu i mogę wam zdradzić że ma przyjemny i delikatny zapach. Więcej niestety nic powiedzieć nie mogę, ponieważ zbyt krótko go stosuję, ale myślę, że w przyszłości na blogu może się pojawić recenzja  produktu SHEFOOT. 







Na koniec taka mała ciekawostka którą znalazłam na wieczku pudełka Shinybox





Zgadzacie się? :)