Mokosh Cosmetic - 100% Glinka Biała - Kaolin | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Mokosh Cosmetic - 100% Glinka Biała - Kaolin

Udostępnij ten post





  Która z nas nie lubi się rozpieszczać.. Relaksująca kąpiel..? 
A może upiększająca Maska na twarz i ciało, która sprawi że nasze samopoczucie wskoczy o lvl up?
 Na szczęście dla nas na takie zabiegi nie trzeba już wydawać ogromnych pieniędzy! 
Jest nawet jeszcze lepiej! - Nie trzeba nawet wychodzić z własnego domu :)




Przedstawiam Wam 100 % Glinkę Białą - Kaolin  firmy Mokosh o pojemności 200ml.






Właściwości Glinki białej Mokosh





Glinka jest zamknięta w plastikowym opakowaniu z aluminiową zakrętką. Oczywiście jak każdy z takich produktów jest również zabezpieczona naklejką z logo firmy, abyśmy były pewne że nikt przed nami produktu nie otwierał. Glinka biała jak glinka.. biały proszek o neutralnym zapachu. 






Producent na opakowaniu proponuje nam 3 "przepisy" / "porady" jak zastosować Glinkę Białą





Ja osobiście uwielbiam dosypać glinkę do kąpieli, albo zrobić sobie po prostu maseczkę na twarz. Po zastosowaniu produktu czuję że moja skóra jest oczyszczona, wygładzona, miękka, elastyczna i bardzo przyjemna w dotyku. Skóra nabiera zdrowego koloru. Czysta przyjemność!









Glinka po nałożeniu na twarz/ciało zaczyna szybko zasychać.. Nie powinnyśmy dopuszczać do tego że zaschnie ona nam całkowicie. Dlatego należy ją spryskiwać wodą, bądź zwilżać gąbeczką, wtedy działanie i efekt produktu jest prawidłowy.. w innym wypadku nasza skóra może zostać podrażniona.


Glinka Biała - Kaolin firmy Mokosh jest produktem w 100% naturalnym, została wykonana z najlepszej jakości produktów/składników posiadających certyfikaty ECOCERT.



Glinka firmy Mokosh trafiła do moich ulubieńców. Jest jednym z lepszych produktów jakie dane mi było używać. Nie wysusza ona mojej skóry.. sprawia że jest piękna i delikatna przez co i ja czuję się piękniejsza :) Trafia ona w moje punkty problematyczne takie jak wrażliwa skóra, skłonna do podrażnień. Ożywia koloryt mojej cery. Do tego ten mały luksus możemy sobie podarować za 
jedyne 22,90 zł

Myślę że  Glinkę Białą - Kaolin firmy Mokosh można polecić każdemu, ale warto pamiętać, że przed każdym zastosowaniem nowego produktu należało by wykonać test uczuleniowy. aby nie zrobić sobie krzywdy.