Matująca baza pod makijaż - Mariza | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Matująca baza pod makijaż - Mariza

Udostępnij ten post


 Cześć, dziś przychodzę do Was z recenzją matującej bazy pod makijaż, firmy Mariza. Ostatnio mogliście przeczytać u mnie o bazie pod cienie do powiek, tym razem zajmiemy się makijażem twarzy.


Baza Matująca jest przeznaczona do cery tłustej i mieszanej (czyli taką, jaka ja posiadam). Zdecydowałam się na nią, by sprawdzić, czy będzie tak fajna, jak moja poprzednia, innej firmy.

Jest ona przezroczysta, bardzo gęsta, lekko pudrowo pachnie, jest to przyjemny zapach.
Jej wydobycie jednak jest bardzo łatwe, dzięki bardzo zręcznej, plastikowej pompce, która jeszcze ani razu mi się nie zacięła.


Sama buteleczka jest szklana, a bazy w niej znajdziemy 15 ml. Jednakże, u mnie sprawdza się bardzo dobrze, jeżeli chodzi o wydajność, jedna wyciśnięta pompka, wystarcza mi na całą twarz.

Tak jak producent obiecuje — jest ona w pełni matująca. Matuje twarz na bardzo długo (w sumie do zmycia przeze mnie makijażu). Podczas nakładania jej na twarz, można wyczuć na palcach satynową delikatność. Konsystencja jest niby żelowa, ale po rozprowadzeniu jakby pudrowa.

Szybko wiąże się ze skórą, natychmiast ją matując. Współgra z różnymi podkładami, zarówno tymi z Mariza, jak i innymi markami. Przedłuża trwałość podkładu, nadaje skórze delikatności, skóra jest niesamowicie gładka i miła w dotyku.



Skład bazy :
Cyclopentasiloxane (Emolient, silikon, tworzy warstwę), dimethicone crosspolymer (jak poprzedni), tocopheryl acetate (estrowa forma wit.E) , Phenoxyethanol i ethylhexylglycerine (subs. konserwująca), Parfum, Benzyl Salicylate (skł. kompozycji zapachowych, może uczulać), Hexyl Cinnamal (imituje zapach jaśminu) , Hydroxycitronellal (imituje zapach konwalii), Butylphenyl Methylpropional  (imituje zapach lilii) , Linalool (imituje zapach konwalii) , Alpha-isomethyl lonone (skł. komp. zapachowych).


 Skład może nie wygląda ciekawie, bo jest dużo środków, które mogą uczulać (na końcu listy na szczęście), ale prawda jest taka, że są one zagrożeniem, gdy ich stężenie wynosi 0,01% w produkcie spłukiwanym. Ja mam skórę wrażliwą, nie zapchał mnie, nie doznałam żadnych przykrości z jego powodów.

Cena bazy: 30,90 zł