Delight Power makeup view | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Delight Power makeup view

Udostępnij ten post


Cześć ! Kolejny makijaż, który wykonałam to Delight Power, wykonany w całości paletką Sleek RIO RIO. Jesteście ciekawe ? Zapraszam !

Makijaż jest skandalicznie prosty w wykonaniu, zabijcie mnie, ale usunęły mi się fotki z tutorialem. Obiecuję, że następny w zieleni już będzie miał tutorial.



Kosmetyki użyte w tym makijażu:

Cienie Sleek Rio Rio: Urca, Bossa Nova, Leme.

Eyeliner Beely

Tusz do rzęs:
dolne - Lumene, Natural Code Lash-Extending Mascara. Black.
górne - Rimmel Rockin Curves Extreme Black

Podkład:
BB Cream Garnier Miracle Skin Perfector, sensitive skin, light.

Róż:
Lumene Sweet Blush Raikkaus nr 4

Szminka:
Avon „Zmysłowa Przyjemność” kolor. Spring Lilac.

Baza:
Pierre René Eyeshadow Base

Zacznijmy od nałożenia bazy pod cienie. Ja użyłam Pierre René. Następnie na środku powieki, nie wychodząc poza załamanie, oraz pozostawiając kąciki oczu nałożyłam cień Bossa Nova. Następnie w zewnętrznym kąciku, wychodząc nad załamanie oka, oraz do 1/3 dolnych powiek nałożyłam cień Leme. Lekko wyblendowałam, alby zatrzeć granicę cieni. Następnie w wewnętrznym kąciku oka oraz pod łukiem brwiowym nałożyłam blendując kolor Urca.
Następnie zrobiłam kreskę eyelinerem, wyciągniętą lekko do góry. Wytuszowałam rzęsy.
Ostatni krok to nałożenie podkładu, różu oraz szminki.