E-papieros Ebull "Evox" (+18) | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

E-papieros Ebull "Evox" (+18)

Udostępnij ten post


Mam dla Was dziś kolejną recenzję e-papierosa. Otrzymałam go w związku ze współpracą z firmą oferującą elektroniczne papierosy, liquidy różnych smaków oraz części do e-papierosów. EBull.
Firma jak po nazwie wnioskując kojarzona jest z bykiem. Zawsze zastanawiałam się, dlaczego akurat ten motyw.

Może dlatego, że e-papierosy są takie mocne, trwałe i trudno je „złamać” ? A może dlatego, że — sama nie wiem.
Ebull posiada jedną z największych ofert e-papierosów i liquidów. zajmują się także sprzedażą hurtową.
Produkty są najwyższej jakości w przystępnej cenie. Sprzedaż sięga do Anglii, Niemczech, Szkocji, Włoszech, Belgii, republiki Czeskiej i Słowacji.
Ich celem jest wysoka jakość obsługi klienta, a ich wyznanie „klient nasz Pan” miałam okazję poczuć na własnej skórze — także jako klient w jednym z punktów sprzedaży, w którym zaopatruję się w liquidy.
Evox


Evox to e-papieros, który otrzymałam jako drugi od firmy do przetestowania. Wcześniej testowałam VOLTAGE, który opisałam TUTAJ.
Szczerze powiedziawszy, nie napiszę prawie nic nowego. Jest on łudząco podobny do poprzednika.
Wygląda tak samo, claromizer jest taki sam, jak i grzałka do niego.
Opiszę więc co je różni. Jeżeli jesteście ciekawi szczegółów, które mają wspólne, odsyłam do recenzji Voltage.



Evox w przeciwieństwie do Voltage, posiada baterię bez stabilizacji napięcia. Paląc obydwa mogłabym porównać, że napięcie posiada takie jak w Voltage na ustawieniu 3.8 V.

Różnią się również diodą Led. W Voltage świeci na biało. Evox natomiast świeci na niebiesko. Również jak w Voltage ma funkcję „auto odcięcia”, czyli gdy wdychamy powyżej 10 sek. dioda zaczyna migać, a grzałka przestaje grzać. Gdy bateria jest na wyczerpaniu, dioda również miga.


Specjalnych różnic między tymi dwoma nie znalazłam, poza tym, że w tej brak pokrętła stabilizacji napięcia i posiada inny kolor diody LED.



Bateria posiada pojemność 1100 mAh. Jej żywotność przy częstym paleniu to około 2 dni.
Znowuż niestety do zestawu zabrakło wtyczki z wejściem USB na ładowarkę, do kontaktu.
Osoby, które takowej nie posiadają, muszą ją dokupić. Ja na szczęście taką posiadam, więc nie był to dla mnie problem. Niestety, gdy ktoś takiej nie ma — jest zmuszony dokupić bądź ładować za pomocą komputera.

Claromizer jest taki sam jak w Voltage. Jego pojemność na moje oko to 1,8 ml — ale mogę się mylić.
Odpowietrznik w claromizerze lubi się zapychać. Wystarczy przepchać dziurki cienką igłą i działa jak trzeba.



Znaczną jednak różnicę można dostrzec w cenie. Różnią się cenowo.

Wyjaśnienie:
Jest napięcie stałe i zmienne, ale jest też możliwość zmiany napięcia w baterii. Bateria w zestawie Evox ma napięcie stałe tak jak i ta bateria od Voltage. Tyle, że bateria od Voltage ma możliwość zmiany napięcia (pokrętło z ledwo widoczną strzałką).

A więc: Bateria z napięciem stałym, jest to bateria, która cały czas daje takie samo napięcie aż do momentu rozładowania. Natomiast bateria ze zmiennym napięciem, jest to bateria, w której napięcie spada wraz z rozładowaniem baterii. Są też takie, w których można ustawiać sobie czy chcemy napięcie stałe, czy zmienne.

Bateria od Voltage jest to bateria ze stałym napięciem, ale z możliwością zmiany napięcia konkretnego (V) poprzez pokrętło. Stałe napięcie jest to takie, które wraz z rozładowywaniem się baterii cały czas jest tak samo silne. Jak np. ustawimy w baterii Voltage napięcie 3,8 v to ono będzie cały czas miało 3,8 V nawet jak bateria będzie na skraju rozładowania.



Nie mniej jednak polecam, dobrze się z niego wapuje i nie miałam z nim problemów. Jest to dobra opcja dla osoby zaczynającej e-palić.
Jeżeli jesteście zainteresowani ofertą firmy EBull, zapraszam serdecznie na ich stronę internetową oraz na fanpage, gdzie EBull organizuje często konkursy, można wygrać e-papierosa bądź liquidy. A nóż widelec Wam się uda.

www.ebull.pl