Colorful Dream | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Colorful Dream

Udostępnij ten post



    Dziś mam dla Was bardzo letnią i kolorową wersję makijażu. Miał być makijaż paletką Lovely,ale zrezygnowałam po pierwszym machnięciu pędzlem. Muszę się z nią najpierw zaprzyjaźnić.

Tym razem jest coś odważnego-coś co miśki lubią najbardziej, coś co lubię ja. Mam nadzieję,że i Wam się spodoba.



Cienie :
OMG! Eyeshadow 27 Sunrise
OMG! Eyeshadow 29 Forrest
OMG! Eyeshadow 40 Ambition
OMG! Eyeshadow 31 Sting

Tusz :
Miss Sporty XXVolume 001 Black

Podkład:
Editt Perfect Mat Naturalny Jasny

Puder 
Kobo Mineral Loose Powder Mat Effect nr 202

Róż
Bourjois Rose de Jaspe 95

Pomadka
Wibo Eliksir 03

Kredka :
L'Ambre E11

Eyeliner :
Pierre Rene Precision Ink Eyeliner

Na powieki nakładam bazę pod makijaż (ja używam z Pierre Rene). Następnie żółtym cieniem robię pionową kreskę na początku powieki zostawiając kącik wewnętrzny czysty i nie wyjeżdżając poza załamanie powieki. Następnie obok to samo robię w kolejności z zielonym i fioletowym.


Następnie wszystkie cienie ze sobą blenduję czystym pędzelkiem by wyrównać granice między cieniami. Fioletowy cień wyciągam ponad załamanie powieki łącząc lekko z cieniami.
Nakładam turkusowy cień na dolną powiekę i lekko blenduję.


Następnie rysuję złotą kreskę linerem wyciągniętą ku górze,tak jak zawsze robię to czarnym linerem.


Następnie maluję rzęsy, a dolną linię wodną zaznaczam białą kredką.
Następnie usta maluję pomadką i gotowe ! :D








Podoba się Wam ?
Jeżeli tak ,to bardzo proszę o serduszka to tylko jedno kliknięcie,a dla mnie bardzo ważne:





Makijaż zobaczycie i ocenić możecie na