Gdzie kupić odpowiednią torebkę? Recenzja L&S Fashion LS00402A | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Gdzie kupić odpowiednią torebkę? Recenzja L&S Fashion LS00402A

Udostępnij ten post


Kobieta zmienną jest, kobieta wymagająca jest i przede wszystkim jest królową swojego losu. Każda z nas ma swoje uzależnienia. Dla jednych są to kosmetyki (jak w moim przypadku), z kolei inna uzależniona jest od butów, ale są też takie, które kochają ponad wszystko torebki


Dlaczego kobiety są tak bardzo podatne, na uzależnienia tego typu? Nie wie nikt, można by także rozważać fascynację mężczyzn na temat samochodów, motocykli, czy także nawet zbierają zegarki i części do aut. Moja mama, przykładowo może mieć milion flakoników perfum damskich, w przeróżnych nutach i wiecznie jej mało, a ja kocham szminki i zegarki damskie. Jedno jest pewne — każda z nas ma takiego swojego „konika” i wiecznie będziemy pożądać coraz to nowszych modeli.


Od dawna szukałam torebki, która będzie pojemna, elegancka, z nutą klasyki i przede wszystkim uniwersalna na ramię lub do ręki. Szukałam torebki, która będzie idealna dla mojej przyjaciółki, którą w podziękowaniu za jej oddane serce i szczerą przyjaźń obdaruję . Torebka musiała spełnić powyższe warunki, ze względu na to, że Ania ma trzyletniego smyka i jak każda matka — musi mieć w torebce wszystko, co potrzebne dla siebie i dla dziecka.






Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że sama się w niej zakocham tak bardzo i jestem pewna, że moja przyjaciółka jest z niej zadowolona. Przede wszystkim torebka jest BARDZO pojemna, pomieści bez problemu laptopa 15”, portfel i jeszcze wiele, wiele rzeczy, tak jest również idealna dla „business woman". Posiada kieszonki na telefon oraz jedną zamykaną na zamek kieszonkę.

Szwy są bardzo dobrze wykończone, nic nie zwisa, nie dynda, nie pruje się, a zamki chodzą lekko i się nie zacinają. Widać gołym okiem, że torebka wykonana jest z najwyższą jakością mimo swojej niewielkiej ceny. Spód torebki jest twardy i wykończony stopkami, dzięki czemu możemy uniknąć zaszorowań.

Plusem torebki jest to, że jest wykonana z eko skóry, nie jakiegoś tam skaju, czy plastikopodobnego tworu, jak to często bywa w tych „bazarowych” torebkach. Przede wszystkim posiada także regulowany, odpinany pasek, więc mamy pełną inwencję w to, jak ją będziemy nosić, czy w ręce, czy na ramieniu.

Aby pokazać Ci wymiary, posłużę się grafiką ze sklepu BRASTY.PL, ponieważ mój bełkot, niewiele by Ci powiedział, jak mniemam. Mój mąż zawsze się ze mnie śmieje, że źle podaję wymiary.


Muszę jeszcze nadmienić, że składanie zamówienia w tym sklepie to wyzwanie, bo mają tyle pięknych torebek, że wybieranie zajęło mi sporo czasu. Posiadają mnóstwo marek, od tych najbardziej sławnych, jak Michael Kors, po takie, którą ja wzięłam, czyli L&S Fashion.
Torebkę powyżej kupiłam za 139,70zł, ale widzę, że teraz jest po 146,10 zł - plus przesyłka. Składanie zamówienia było bardzo płynne i sprawne, bez żadnych komplikacji. 




Bardzo się zdziwiłam, gdy się dowiedziałam, że podczas składania zamówienia, otrzymam prezent do zamówienia, który mogłam sama sobie wybrać z dostępnych. Wybrałam więc dla siebie portfel, z którego także jestem bardzo zadowolona i działa mi jak na razie bez zarzutu i czuć lepszą jakość, niż te, które do tej pory posiadałam i przede wszystkim mieści się w nim mój telefon, a ja uwielbiam w portfelu go nosić. 






Mogę z czystym sumieniem polecić sklep BRASTY.PL, jeżeli szukasz dobrej jakościowo torebki i ekspresową wysyłkę. Torebkę zamówiłam około godziny 13.00, a następnego dnia o 16.00 już zapukał kurier!