Fotozeszyt Saal Digital | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Fotozeszyt Saal Digital

Udostępnij ten post


To wiadomo już nie od dawna, że zajmuję się makijażem, od jakiegoś czasu także i paznokciami hybrydowymi i akrylowymi. Zawsze, gdy przychodzi klientka, a nie jest ona z fanpage, to chce zobaczyć jakie prace mniej więcej wykonuję. Dlatego zdecydowałam się na fotozeszyty z firmy Saal Digital, są one świetną formą portfolio.


Jeden zeszyt poświęciłam tylko makijażom, a drugi tylko na paznokcie, wybrałam małą formę, kieszonkową o rozmiarach 10 × 15 cm, ponieważ mogą mi się zmieścić do każdej torebki i mam je zawsze ze sobą. 




Projektowanie zajęło mi dwa dni, bynajmniej nie z tego powodu, że jest trudno obsłużyć tę aplikację do tworzenia, a dlatego, że mają tam taką mnogość wszelakich szablonów, obrazków i innych dodatków. Naprawdę można wyczarować, co tylko się zechce. Jestem pod ogromnym wrażeniem. 

Ponadto poza okładką dodają także matową folię ochronną, aby okładka się nie zniszczyła. Ja wybrałam format poziomy, ale jest także dostępna opcja pionowa. Bardzo dużym plusem jest to, że nie jest to taki zwykły zeszyt, a kołozeszyt, dzięki czemu strony są zupełnie odwracalne i wygodne do przeglądania. 

Firma także uporczywie nie wciska swojego loga ani kodu kreskowego na zeszyt, jest on zupełnie taki, jak sobie zaprojektujemy, bez nachalnej reklamy firmy. 




Kolory są bardzo dobrze odwzorowane, nawet zdjęcia nie zbyt dobrej jakości wyszły świetnie! Jestem bardzo zadowolona i z dumą pokazuje klientkom swoje małe portfolio. Jestem pewna, że to nie ostatnie fotozeszyty tej firmy pod moimi skrzydłami. 

Ich cena jest śmiesznie niska, bo aż 24 zł za 16 stron. Maksymalnie stron można mieć48 i wtedy koszt zeszytu to 43zł. To i tak mniej niż u konkurencji, którą do tej pory widywałam!

Jeżeli masz ochote zakupić taki fotozeszyt dla siebie to zapraszam na stronę internetową Saal Digital - tutaj.