Cosmetics Zone - Peach Orchard, Bright Lilac,Silver Patina, Builder Hard oraz TOP No Wipe | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Cosmetics Zone - Peach Orchard, Bright Lilac,Silver Patina, Builder Hard oraz TOP No Wipe

Udostępnij ten post


Od jakiegoś czasu testuję u siebie hybrydy Cosmetics Zone i stwierdziłam, że dziś mogę już o nich opowiedzieć. W swoim posiadaniu mam trzy kolory, bazę hard oraz top no wipe. Jeżeli jesteś ciekawa, zapraszam na post.





Im dłużej „siedzę” w sferze paznokciowej, tym większy czuję niedosyt tego, co posiadam i co umiem, ciągle mi mało nauki, mało treningu, mało czasu — a doba ma tylko dwadzieścia cztery godziny, z czego około pięciu „marnuję” na sen.

Pokażę po kolei kolory hybryd firmy Cosmetics Zone, a potem top oraz bazę. Myślę, że to najlepsze rozwiązanie, na końcu napiszę wnioski.


085 Silver Patina


Bardzo drobno mielony brokat, miałam nadzieję, że jest to zupełne płynne srebro, ale ten efekt też mnie zadowala. Po dwóch warstwach mam efekt pięknych srebrnych i błyszczących „nielustrzanych” paznokci. Nie czuć go pod palcami, dobrze się zlewa z topem.
7ml

NP5 Peach Orchard


Piękny neonowy i soczysty kolor pomarańczy, coś pięknego! Myślałam, że będzie typowym letnim kolorem, ale super uzupełnia wiosenne widoki! Pięknie kryje, ale trzeba użyć tych dwóch warstw.
7ml

PST2 Bright Lilac


Mój zdecydowany faworyt i jestem w nim bardzo zakochana! Przepiękny pastelowy, liliowy kolor. Czy on nie jest cudowny? Dwie warstwy tak z zasady są potrzebne. Bardzo dobra pigmentacja, biorąc pod uwagę, że jest to jasny kolor. 
15ml

Builder Hard


Bardzo gęsty, o konsystencji żelowej i mocny builder. Z łatwością można nim wybudować krzywą „C” i przedłużyć na szablonie paznokcie, ale nie więcej niż około 3-4 mm. Daje wrażenie naturalnego paznokcia i nie rozlewa się podczas naświetlania w lampie. Bardzo łatwy w użytkowaniu, więc i amatorzy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z przedłużaniem hardami, będą zadowoleni. Bardzo dobrze także wzmacnia naturalną płytkę.
10ml

Top NO WIPE


To jest coś, z czym miałam do czynienia po raz pierwszy i bardzo mnie on ciekawił. Strasznie kusiło mnie przetarcie go cleanerem z przyzwyczajenia. Nawet nie macie pojęcia jak bardzo, mając w głowie tę klejącą powłokę. Nic bardziej mylnego. Nie pozostawia klejącej powłoki i gotowy jest od „już” po wyjęciu z lampy, niesamowite. Nie trzeba przecierać, uważać, bo coś się jeszcze klei. Idealny manicure po wyjęciu z lampy i można śmigać na miasto.
15ml




O lakierach mogę powiedzieć tyle, że bardzo jestem z nich zadowolona, bardzo dobre krycie oraz konsystencja. Pędzelkami musiałam się nauczyć malować, ponieważ miałam wygodniejsze, ale te też nie są złe, da radę je opanować, są bardzo miękkie. 

Pojemność lakierów pozwala na długofalowe użytkowanie, do wyboru jest 7 ml, a nawet 15 ml — w zależności od potrzeb. Myślę, że na osobiste użytkowanie w domu 7 ml w zupełności wystarczy, ale jak ma się klientki, to może być potrzebne większe opakowanie, ponieważ kolory są tak piękne, że klientki ostatnio wybierają u mnie tylko te odcienie. 

Hybrydy wytrzymują na paznokciach ponad miesiąc, w zasadzie aż do ściągnięcia paznokci, nie miałam sytuacji „odchodzenia płatem” z naturalnej płytki.

Cena lakierów 7 ml : 17,99 zł - klik
Cena lakierów 15ml : 24,99 zł - klik
Cena Buider Hard: 38,00 zł - klik 
Cena Top NO WIPE: 38,00 zł - klik