DISQUS nie działa na telefonie - jak to naprawić? | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

DISQUS nie działa na telefonie - jak to naprawić?

Udostępnij ten post


Od jakiegoś czasu ciągle czytałam od czytelników bloga, że nie można skomentować wpisów z poziomu telefonu, czy tabletu. Zastanawiałam się, jaka jest tego przyczyna. Sprawdzałam widżet, ustawienia w Disqusie, obszukałam też wujka Google, ale nic pomocnego nie znalazłam, dlatego dzielę się tym z Tobą. 

Pogrzebałam trochę i znalazłam rozwiązanie. Tak banalnie proste i śmieszne, że wybuchłam śmiechem — dosłownie. Mały problem, a jednak wiele osób ma z nim problem. Dziś pokażę Ci, jak go rozwiązać szybko i bez konieczności proszenia kogoś innego o pomoc. 

1. Musisz wejść w ustawienia szablonu (HTML). Na bloggerze jest to: szablon — edytuj kod HTML.

2) Kliknij pole z kodem HTML, następnie F3 i wyszukaj disqus. 

3) W pierwszym ciągu kodu widżetu disqusa, całkiem na końcu, po visible = 'true' należy wpisać mobile = 'yes'. Pamiętaj, że cały kod musi być poprawnie wpisany. 

4) Zatwierdź zmiany. To wszystko. Disqus już działa mobilnie. Banalny problem został rozwiązany.




Mam nadzieję, że pomogłam. Jeżeli tak, zostaw po sobie ślad abym wiedziała.