Moje mini zamówienie na Aliexpress | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Moje mini zamówienie na Aliexpress

Udostępnij ten post



Ten post będzie bardzo krótki, bo po prostu chciałam się troszkę pochwalić moim zamówieniem na Aliexpress, bo jestem mega zadowolona z zakupu.

Od jakiegoś czasu marzył mi się breloczek z tym co jest moim hobby i fobią wręcz - szminka. Czekam jeszcze na naszyjnik, ale nim pochwalę się w następnym poście gdy tylko przyjdzie. 
Zamówiłam też breloczek do kluczy dla mojego męża, powiązany z jego pasją jaką jest motoryzacja. 
Podam linki i ceny dla zainteresowanych. A, że już jutro (11.11) zaczynają się MEGA promocje na Aliexpress, to myślę, że post się przyda.


BRELOCZEK SZMINKA - KLIK, cena 1,59$ - ja dałam niecałe 5zł w dniu zakupu. 
Nie lekkie, ale też nie ciężkie, pozłacane ale nie czernieje, kryształki bardzo mocno trzymają. 






BRELOCZEK TURBINA - KLIK, cena aktualnie 9.99$, ja dałam 14zł w dniu zakupu. Bardzo solidny i ciężki materiał (stop cynku). Breloczek pełni też funkcję gwizdka, a wentylator się kręci gdy dmuchamy.




Zamówiłam też szminkę, ale szminkę pokażę w recenzji niebawem. Mam nadzieję, że takie posty się przyjmą, bo ja co jakiś czas robię małe zakupy na Ali i jeżeli jesteście ciekawi, będę wstawiać takie posty zakupowe. Dajcie mi znać.