Magnesy na lodówkę z Twoimi zdjęciami / Faceprint | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Magnesy na lodówkę z Twoimi zdjęciami / Faceprint

Udostępnij ten post


Już od długiego czasu szukałam fajnych magnesów na lodówkę, coraz częściej moje dzieci rysują swoje arcydzieła i wymagają ode mnie, abym je wieszała na lodówce, a magnesów jak nie było, tak nie było. 


Nie będę ukrywać, że magnesy, które dziś prezentuje, otrzymałam od firmy, ale wiem, że będę musiała kupić więcej, bo cena nie jest wysoka, a zachwyt i wspomnienia są bezcenne.



Muszę przyznać, że magnesy są świetnie wykonane. Zdjęcia wykonane telefonem i te lustrzanką, w magnesach wyglądają świetnie i muszę powiedzieć, że nawet nie widać różnicy w jakości. 

W zestawie są sprzedawane po 12 sztuk i uważam to za świetną alternatywę. Możemy wybrać dwanaście różnych zdjęć lub tych samych, projektowanie zatrzymuje się jedynie na tym, że musisz wgrać zdjęcia w każdym polu do tego przeznaczonym. I tyle. Nic prostszego.




Jestem zachwycona jakością i czasem przesyłki. Dotarły do mnie bardzo szybko. Magnez jest mocny i wytrzymuje nawet grubsze papiery. Moje dzieci mogą przyklejać teraz swoje obrazki. Niestety muszę ich zamówić więcej, bo obrazków przybywa. A przyjemność otwierania lodówki, gdy widzisz uśmiechnięte buzie dzieci i przyjemne fotografie przywołujące wspomnienia są nie do opisania. Miło się podchodzi do lodówki, bo nie jest ona już taka zwykła. Ma duszę.

Magnesy, które posiadam są w rozmiarze 6 x 6 cm, myślałam, że będą malusie, ale cieszę się, że wybrałam te, a nie większe. 

Cena za te 12 sztuk, jest kosmicznie śmieszna, ponieważ do odwołania Faceprint ma promocję - 19 zł !! Więc jestem pewna, że to zachęcająca cena, prawda? 

Możesz je zamówić tutaj : Magnesy na lodówkę