Bezpieczeństwo, wydajność i szybkość Twoich urządzeń mobilnych i komputerów? Bądź bezpieczny w sieci. - AVG Ultimate | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Bezpieczeństwo, wydajność i szybkość Twoich urządzeń mobilnych i komputerów? Bądź bezpieczny w sieci. - AVG Ultimate

Udostępnij ten post


Technologie idą na przód, a wraz z nimi zagrożenie jakie niesie korzystanie z dobrodziejstw mobilności i internetu. Co raz więcej hakerów, wirusów, niebezpiecznych oprogramowań, które ściągają się nie wiadomo kiedy. Sama miałam problem z wirusem, który zaatakował mojego laptopa, mimo, że jestem bardzo ostrożna. Jak temu zapobiec i co tak naprawdę może Ci grozić?

Cyberprzestępczość jest na topie, a oszuści czyhają na każde Twoje złe kliknięcie. Jeżeli posiadasz laptop, tablet, smatphone lub inne urządzenie, które pozwala Ci na korzystanie z internetu - musisz się odpowiednio zabezpieczyć.
Z pomocą przychodzą do nas programy antywirusowe, przebrnęłam przez masę firm, ale od dwóch lat jestem wierna jednej. Zazwyczaj wybierałam darmowe licencję, ale szybko się przekonałam, że nie jestem w pełni bezpieczna tak, jak powinnam.

Warto jest kupić program antywirusowy, który daje Ci kilka możliwości. W tym ochronę komputera, ochronę w sieci i usprawnienie działania Twojego sprzętu. Wiele osób zapomina lub nie wie w jaki sposób może oczyścić swój sprzęt, a taki program bardzo ułatwi sprawę i wszystko zrobi za Ciebie.
Ja wybrałam AVG w wersji ULTIMATE i za chwilę opiszę Ci dlaczego i jakie ma funkcje.

AVG ULTIMATE to narzędzie, które jest wyposażone aż w ponad 80 aplikacji, dzięki którym możesz kontrolować wydajność, jakość, bezpieczeństwo i prywatność wszystkich Twoich urządzeń mobilnych (w tym laptopy, tablety, smartphony, PC i inne) naraz, w jednym programie. W licencji zawarte są takie udogodnienia jak :
- zaawansowana ochrona antywirusowa PC
- zaawansowana ochrona antywirusowa Android'a
- posiada ponad 30 aplikacji do przyśpieszania komputera
- posiada aplikacje do przyśpieszania Android'a
- nie ma limitu stanowisk (możesz podłączyć dowolną ilość urządzeń mobilnych, które chciałbyś objąć ochroną)
- aplikacja do konserwacji urządzenia
- zwalnianie miejsca
- naprawa błędów urządzeń i inne.

Pokażę Ci jak szybko ochronić Twoje urządzenia. Pierwsze co musisz zrobić, to wykupić licencję na stronie www.avg.pl i postąpić według instrukcji. Licencję otrzymasz na maila podanego w zamówieniu.


Jeżeli nie masz konta na AVG MyAccount, to nic się nie bój - będziesz mógł to zrobić na bieżąco. Gdy pobierzesz już odpowiedni plik instalacyjny, przystąp do instalacji. Tutaj będziesz potrzebował Login (email) oraz hasło do konta AVG na którym wykupiłeś licencję.






Jesteś już użytkownikiem AVG. Gratuluję !
A teraz pokażę Ci kilka z wielu urządzeń, które znacznie ułatwią Ci pracę i przede wszystkim ochronią Twoje urządzenia i prywatność. Nie będę jednak pokazywać wszystkich, ponieważ było by to zbyt długie. Pierwsze co powinieneś zrobić po instalacji, to przeskanować swoje urządzenie w poszukiwaniu wirusów i błędów w AVG Internet Security.
Główne zalety antywirusa: prosty w obsłudze, chroni przed wszystkimi rodzajami zagrożeń, umożliwia szyfrowanie plików, szybki, chroni sieci społecznościowe, firewall, ochrona poczty i bankowości elektronicznej.


Następnie dzięki TuneUP PC, możesz naprawić problemy, przeprowadzić konserwację, przyspieszyć komputer, zwolnić miejsce na dysku i wiele innych możliwości tj. usunąć zduplikowane pliki z dysku, naprawić "badsectory" (uszkodzone sektory dysku), usunąć dawno nieużywane programy, deaktywować programy, które obciążają komputer "w tle"itd...
Możliwości jest naprawdę wiele, a dzięki temu możesz poczuć się jakbyś włączał komputer po raz pierwszy. Bez zacinania, spowalniania i długiego oczekiwania na władowanie.
Główne zalety Tune UP : regularnie czyści komputer ze śmieci, wyłącza niepotrzebne aplikacje, przyspiesza włączanie systemu, pomaga zwolnić dodatkowe miejsce, pomaga w zarządzaniu programami, przyśpiesza działanie programów.











Wszystko jest banalnie łatwe w obsłudze, programy są intuicyjne i posiadają pomoce jak wyżej na screenie. Do PC TuneUP dołączony jest także WEB Tune Up, który możesz szybko ściągnąć (rozszerzenie do przeglądarki) dzięki któremu chronione są dane na przeglądarce. Już nie klikniesz w podejrzane linki, niebezpieczne wirusy i natrętne reklamy. Nawet gdy będziesz coś szukać "w googlach".


A teraz szef, wszystkich szefów, czyli główna baza dowodzenia - AVG ZEN. To tutaj możesz sterować wszystkimi urządzeniami objętymi ochroną. Wystarczy, że naciśniesz "+" i wyślesz zaproszenie do przystąpienia ochrony AVG na maila z którym zsynchronizowane jest urządzenie - dobrze jeżeli ma ten sam mail (musisz się zalogować na urządzeniu do AVG mailem i hasłem AVG MyAccount).

Z poziomu komputera możesz wyczyścić wszystkie błędy i przeskanować swoje urządzenie. Jest także dostępna opcja Anti-Thief w razie, gdyby Twój telefon lub tablet zostały skradzione/zgubione. Łatwo zlokalizujesz i zablokujesz swoje urządzenie.



Jeżeli jesteś zainteresowany tak kompleksową i profesjonalną ochroną i jesteś zdecydowany by ją zakupić. Wejdź na stronę www.avg.pl. Mam też dla Ciebie prezent, ofiaruję Ci kod zniżkowy abyś mógł taniej wykupić swoją ochronę! Aż 30% rabatu dla Ciebie i Twoich znajomych, którzy także będą zainteresowani kupnem. Każdy może z niego skorzystać, a tutaj dowiesz się jak to zrobić by go użyć : jak użyć kodu zniżkowego AVG.

KOD ZNIŻKOWY 30% AVG ULTIMATE : blgavgult30

Jestem zachwycona tym jak działa AVG Ultimatum, kiedyś posiadałam tylko darmowe wersje oprogramowań antywirusowych, które zapewniały tylko powierzchowną ochronę przed wirusami. Dziś wiem, że warto zainwestować w dobry program i mieć z tego korzyści. Mój komputer zdecydowanie ruszył z kopyta, jest czystszy, szybszy i nie muszę czekać długo by coś włączyć.
Nie martwię się także o to, czy strona na którą wchodzę jest zwykłą próbą ograbienia mnie z mojej prywatności i oszczędności.
Co jeszcze bardziej mnie cieszy - mam kontrolę nad tabletem mojej córki z poziomu laptopa, nie martwię się o to, czy kliknie coś, co może zaszkodzić jej, czy urządzeniu. Mój telefon, gdzie mam aplikacje bankowe także są bezpieczne, a telefon chroniony hasłem - nikt niepowołany się do niego nie dostanie. Mój mąż także skorzystał na tym, że mogę podłączyć dowolną ilość urządzeń, tak więc jego smartphone także jest chroniony.