Angel Makeup (tutorial) | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Angel Makeup (tutorial)

Udostępnij ten post


W końcu po długim czasie zrobiłam jakiś tutorial makijażowy. Nie wyszedł tak jak chciałam, bo później się okazało, że miałam brudny obiektyw - ale jest! Jest i mam nadzieję, że się Wam spodoba. Przepraszam Was z góry za zróżnicowane światło, ale lampy się nie dorobiłam jeszcze i byłam zdana na słońce.

Zacznę od początku i myślę, że zobrazowany tutorial będzie o wiele łatwiejszy do zrozumienia. W tym makijażu użyłam paletki Eyes Like Angels firmy Makeup Revolution, więc będę podawać po prostu nazwy cieni.


1) Na czystą powiekę nałożyłam bazę pod cienie Makeup Revolution Eye Primer (I heart makeup).

2) Następnie w załamaniu powieki użyłam cienia "Peach Cream"

3) Kolejny cień to "Green Envy" i nałożyłam go na całości powieki ruchomej z wyjątkiem wewnętrznego kącika.

4) Następnie w zewnętrznym kąciku zahaczając o dolną powiekę użyłam "Moss".


5) Cieniem "Choc!" lekko wyblendowałam zewnętrzny kącik, tworząc delikatne smoky.

6) W wewnętrznym kąciku oka użyłam "Pearl Necklace"

7) Kolejny krok to cień "Orchid" na dolnej powiece, ale wyblendowałam go z cieniem "Orange!", efekt poniżej.


 8) Teraz pozostało tylko wyrysować brwi, ja do tego celu używam pędzelka Nanshy, oraz pomady z Freedom Makeup w kolorze Medium Brown.

9) Teraz zajmuję się twarzą, najpierw kamuflaż Catrice pod oczy, następnie go gruntuję pudrem IdaliQ. Podkład Eveline Ideal Cover Full HD 202 Pastel. I na to puder Idaliq dla utrwalenia.

10) Na linię wodną nałożyłam kredkę NYX Jumbo "Milk"

11) Następnie konturowanie, jako bronzera użyłam z firmy Cosmepick w kamieniu. Róż Eveline Satin Blush Desert Rose i rozświetlacz Lovely Silver Highlither.

12) Następnie wytuszowałam rzęsy tuszem Rimmel Skandal Eyes Rockin' Curves 003 Extreme Black. Usta pomalowałam matową szminką w płynie Lovely Long Lasting nr.2.

I gotowe ! Mam nadzieję, że nie zagmatwałam zbyt bardzo i zrozumiałyście coś z tego bełkotu, a efekt końcowy Wam się podoba.








Makijaż możecie polecić (zaserduszkować) i ocenić na portalu Makeuper.pl na który Was serdecznie zapraszam. Pisałam o nim TUTAJ. A tutaj możecie ocenić :  http://www.makeuper.pl/makijaz/angel-makeup/