Krem nawilżająco wygładzający Mariza | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Krem nawilżająco wygładzający Mariza

Udostępnij ten post


 Każda z nas chce wyglądać pięknie i młodo — to zrozumiałe. Niestety kolagen w naszej skórze zaczyna zanikać już po 23-24 roku życia, warto wówczas pomyśleć o dogłębniejszej pielęgnacji. Oczywistym faktem jest to, że należy używać produktów zgodnych wiekowo. Jako że ja już do grupy młodzieżowej nie należę, to zaliczam się do przedziału 25+.



Przedstawiam Wam krem na dzień i na noc firmy Mariza. Zawiera on kolagen, izoflawonoidy i ekstrakt z bawełny. Wszystko, co na tym etapie wiekowym powinno wystarczyć. Słowem klucz jest tutaj kolagen, który odbudowuje naszą skórę. Jego brak ma wpływ między innymi na przebarwienia, jędrność, gładkość, elastyczność i zmarszczki na twarzy, dlatego należy go odbudowywać, nasze ciało niestety tego za nas nie zrobi.


Zacznę może od tego, że krem ma formułę zbitą, nie jest płynny jak inne kremy, jest gęsty — przez co jest bardziej wydajny. Należy go nałożyć mniej na twarz niż inne kremy.

Zapach kremu jest delikatny, miły dla nosa, typowo kremowy z nutą jakby herbacianą.
Zamknięty jest w plastikowym i zakręcanym słoiczku o pojemności 50 ml.


Krem ma działanie nawilżające i tu zgodzę się w stu procentach — skóra została nawilżona, a efekt jest odczuwalny od pierwszej aplikacji. Bardzo szybko wchłania się w skórę, pozostawiając ją miękką, nawilżoną i gładką.


Efekt nawilżenia utrzymuje się w moim przypadku aż do wieczora. Mimo że krem przeznaczony jest do skóry suchej i normalnej, a ja mam mieszaną, to nie zapycha mnie (stosuję go na partie suche, czyli cała twarz z wyjątkiem strefy „T”).


 Co mi się nie spodobało, to to, że w składzie na drugim miejscu jest parafina — to w wielu przypadkach wyklucza całkowicie używanie tego kremu. Tak jak mówię, w moim przypadku nie zapchało.


 Zauważyłam również, że przebarwienia, które posiadałam na policzkach, nieco się rozjaśniły i skóra wygląda na świeższą i zdrowszą.
Skóra się nieco napięła, a na pewno lekko ujędrniła. Partie suche są nawilżone przez cały dzień.

Jestem zadowolona z działania kremu, szczególnie polecam osobom, które z parafiną nie mają problemu, mają przesuszoną bądź normalną skórę i która potrzebuje głębokiego nawilżenia.
Cena kremu to 21,00 zł więc nie jest to duży wydatek, zważywszy na to, że krem jest bardzo wydajny.