Świąteczny TAG | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Świąteczny TAG

Udostępnij ten post








Jako,że wyraziliście sympatię na moje pytanie,czy mam zrobić TAG świąteczny,tak przystałam na to i postanowiłam go zrobić !
Mam nadzieję,że się Wam spodoba i Was nie zanudzę.
Tak więc jeżeli jesteście ciekawi ,czytajcie dalej !



1. Ulubiony świąteczny film :
Pewnie wiele z Was myśląc o świętach ,do głowy film jaki Wam przychodzi jest Kevin. Ale nie u mnie. Jako dziecko owszem oglądałam i niestety oglądając go już masę razy już go po prostu nie oglądam. Moim ulubionym filmem w święta jest zdecydowanie UWAGA !
Sok z żuka , Egzorcyzmy Emily Rose oraz Oszukać Przeznaczenie.
Mało świąteczne-wiem,ale jakoś tak..lubię je oglądać w okolicach świąt.

2. Ulubiony świąteczny kolor:
Zdecydowanie czerwień,złoto i zieleń.

3. Ubierasz się odświętnie,czy spędzasz święta w piżamie :
Ani to,ani to. Ubieram się swobodnie,czysto i schludnie. Nie robię szopki przy stole wigilijnym.

4Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
Zdecydowanie jeden wspólny dla moich rodziców za trud w wychowaniu mnie na człowieka jakim dziś jestem. Nie umiem obrać w słowa jak bardzo dziękuję im,że wychowali mnie w ten sposób.

4. Otwierasz prezenty w Wigilię,czy świąteczny poranek?
Nie otwieram,bo dawno niczego nie dostałam :) A z mężem nie robimy sobie prezentów na święta,codziennie mamy prezent od siebie w postaci miłości,która nas wypełnia.

5.Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Nie i raczej nie widzę potrzeby by to robić. Z resztą pierniki czasem zjem,ale bez miłości. Nienawidzę cynamonu.

6.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Odwiedzać rodzinę i cieszyć się ciepłem w gronie rodzinnym.

7. Jakieś świąteczne życzenie ?
Tak. Jeżeli miałabym sobie życzyć,to tego ,aby znaleźć ładne,potulne mieszkanko i zamieszkać tam z córkami i mężem.

8. Ulubiony Bożonarodzeniowy zapach?
Zdecydowanie zapach świeżo ściętej choinki ! 

9.Ulubione świąteczne jedzenie?
Zdecydowanie paszteciki oraz krokiety z kapustą i grzybami robione przez moją mamę i tatę ! PALCE LIZAĆ !
Oddam za nie wszystko :D

10. Czy jest coś co Cię drażni w Świętach Bożego Narodzenia?
TAK ! Sztuczność. Kiedy ktoś cały rok komuś obgaduje plecy i żrą się jak koty,a na święta nagle są dla siebie mili i słodcy do "porzygu". To jest coś o po prostu wprawia mnie w niesamowity atak ironii w ich stronę.



Mam nadzieję,że trochę mnie poznaliście,jak widzicie moje święta różnią się od tych innych,ale czuję się w swej skórze bardzo dobrze. Nie zamieniłabym tego na nic innego !