Nominacja Liebster Blog Award- again :) | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Nominacja Liebster Blog Award- again :)

Udostępnij ten post






Dawno już się w to nie "bawiłam" ,ale stwierdziłam,że w końcu czas coś ruszyć. Wiem,że lubicie o mnie czytać,dowiadywać się o mnie ciekawostek,więc sobie pomyślałam "a co mi tam".
Jeżeli jesteście ciekawe odpowiedzi na pytania ,które zadała mi CosmeticSin (jednocześnie mnie nominując),to zapraszam do czytania dalej ;)



Chciałabym jeszcze tylko,przed odpowiedziami bardzo Ci podziękować,ponieważ,przez to,że mnie nominowałaś poznałam Twojego bloga,dziękuję Ci,że mnie odwiedzasz (bo jakoś trafić tutaj musiałaś :P ).

1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Szczerze? Miałam w planach pisać tylko recenzję,dlatego też nazwałam mój blog "Świat Recenzji" ,chciałam stworzyć blog,który będzie z nimi utożsamiany,jednakże stwierdziłam,że chcę także dzielić się światem,moimi doświadczeniami i życiem,lecz moi czytelnicy kojarzą mnie już z tą nazwą,dlatego nie chcę już nic zmieniać. Myślę,że ta nazwa najlepiej pasuje.

2. Dlaczego zdecydowałaś się akurat na taką tematykę?
To proste. Kosmetyki to mój mały świat. Studiowałam kosmetologię,od dziecka kochałam kosmetyki. Zarówno te pielęgnacyjne jak i kolorowe. Tak,to jest to co zdecydowanie kocham,dlatego też o tym chciałam pisać,podzielić się moją opinią,moimi doświadczeniami,odczuciami i pomóc w wyborze kosmetyku,lub też go odradzić.



3. Kosmetyk bez którego nie mogłabyś obejść się na co dzień?
Bez ,którego absolutnie nie mogłabym? Krem do twarzy z India Cosmetics ! Gdy go nie użyję moja skóra na twarzy jest szorstka,sucha i taka ...okropnie nie fajna w dotyku.

4. Ulubiony kolor?
Fuchsia oraz papieski fiolet ! Zdecydowanie. Ale o tym wie każdy ,który ogląda mój blog i czyta moje posty :)

5. Ulubiona marka kosmetyczna?
Ok..tutaj mam problem. Nie potrafię określić jednej,ale jakby wszystkie miałyby zniknąć z półek sklepowych i zostać tylko ta jedna jedyna,to nie obeszłabym się bez naszej rodowej ,ukochanej przeze mnie marki Pierre Rene !

6. Kosmetyk, który chciałabyś wypróbować w najbliższym czasie to?
Ale,że co? Jeden,który chciałabym wypróbować? Hmm. 
Myślę,że byłyby to nowe szminki z Pierre Rene ! Macałam je na spotkaniu i przepadłam. Mam zamiar je kupić :)


7. Wymarzone miejsce na długą podróż?
Egipt,Wlochy,Grecja, Rzym, Karaiby... to miejsca,które chciałabym zwiedzić i w nich wypocząć.


8. Cecha, którą najbardziej lubisz w sobie to?
Szczerość aż do bólu. Mówię prosto co mi nie pasuje. Niestety czasami uraża to innych,ale mam czyste sumienie i nie podlizuję się na siłę.


9. Sport, którego nigdy nie chciałabyś spróbować to?
Myślę,że warto próbować wszystkiego. Nie mogę stwierdzić,że czegoś nie spróbuję,bo może minąć mnie okazja na coś fajnego.


10. Ulubiony sposób na spędzanie wolnego czasu?
Wycieczka rodzinna poza miasta, łono natury,z przyjaciółmi (bo i oni wliczają się w moją rodzinę),oraz ploty,ploteczki z przyjaciółkami (Pozdrawiam Wercię i Ankę!)


11. Gdybyś mogła polecić mi jedną książkę, co by to było?
Zdecydowanie "Alchemik"- Paulo Coelho. Cudowna.



Mam nadzieję,że miło Wam się czytało moje odpowiedzi,więc do zabawy nominuję :
1) Świat Młodej Kobiety
2) Mama Lenki
3) Tak,to ja Stynówa


A moje pytania dla Was to :
1) Wolisz długie spacery,czy odpoczynek w domu ?
2) Gdybyś miała wybrać jedno : cienie do powiek,czy pomadka/szminka?
3) Co pierwsze byś zrobiła,gdybyś znalazła się na bezludnej wyspie?
4) Jesteś w ciemnym i pustym pokoju,jaka jest Twoja pierwsza myśl?
5) Czy wierzysz w zjawiska paranormalne?
6) Czy gdybyś mogła cofnąć czas,zrobiłabyś to?
7) Masz do wyboru jedną moc : tworzenie, szybkość, czas. Co wybierasz?
8) Co uważasz w sobie za najcenniejsze?
9) Natura,czy technologia?
10) Co uważasz za swoją wadę?
11) Jesteś zadziorą,czy bardziej potulną owieczką ?


Liczę dziewczyny na Wasze odpowiedzi :*