Eyelashes Dingsen K13 *BornPrettyStore* | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Eyelashes Dingsen K13 *BornPrettyStore*

Udostępnij ten post


Jakiś czas temu, jak wiecie, otrzymałam paczkę ze sklepu BornPrettyStore i dziś Wam pokaże ostatnią rzecz, która w niej była. Są to sztuczne rzęsy, więc za dużo do czytania nie będzie — kilka po prostu uwag na temat ich wykonania, komfortu noszenia i tym podobne.
Zanim jednak je opiszę, chciałabym uprzedzić, że makijaż, który wykonałam, jest na potrzeby po prostu tej recenzji. Moja córka skwitowała, że wyglądałam jak Roszpunka, tylko brakowało mi długich blond włosów.

Przepraszam z góry za jakość zdjęć, ale niestety robienie makijażu, w tę porę roku w godzinach popołudniowych nie jest dobrym pomysłem, nie posiadając lampy. Jest w planach, więc będzie lepiej.


Szczerze powiedziawszy, rzęsy te wyglądają dość „bazarkowo”, identyczne kupiłam w sklepie typu „Chińczyk” za 3 złote. Fakt, faktem są one z Chin, więc możecie sobie porównać, jeżeli takie miałyście.

Te, które sama kupowałam w takim sklepie, zazwyczaj były cieńsze, bo miałam okazję je widzieć na własne oczy, wybierałam zazwyczaj takie bez paska. Te niestety taki pasek posiadają i szczerze mówią, nie wygląda to estetycznie oraz od razu widać, że są one sztuczne.

Włosie jest z miękkiego plastiku, dość miękkie, ale nadal typowo sztuczne, myślę, że bardzo dobrze sprawować się jednak będą na jakąś sesję zdjęciową.

Na oku sprawiają wrażenie ciężkich, ale są bardzo lekkie i prawie ich nie czuć. Jedyne o musiałam zrobić to lekko je przyciąć (jak każde rzęsy, które mam), by dopasować do oka.

Włosie jest bardzo fajne, jedyne czego mogę się uczepić to ten czarny pasek na, których trzymają się rzęsy. Być może w mocnym smoky eyes nie będzie go widać, ale przy typowych makijażach niestety jest.

Szczerze mówiąc już na koniec- pewnie bym ich nie kupiła, ale tylko ze względu na ten pasek. Gdyby były na przezroczystym pasku to brałabym od razu.







Użyte kosmetyki do makijażu :

Cienie :
- Essence ,It's Up to you nr.44
- Essence, Blue mission nr.38
- Miyo OMG!Eyeshadow , Ambition nr.40
- Pierre Rene, Pastel Fuchsia nr.53
- Miyo OMG!Eyeshadow , Breeze nr.03
- Miyo OMG!Eyeshadow , Sugar nr.02

Twarz :
- BB Cream Matte  9-in-1 Rimmel
- Róż Satin Blush Eveline Cosmetics, 02 Desert Rose
- Puder Anti Shine Complex , Eveline Cosmetics, 31 Transparent

Usta : 
- Szminka Laura Geller , Molten Magenta
- Kredka Classics, Lipliner Pensil nr.523

(Brwi zapuszczam, dlatego tak wyglądają, więc w najbliższych makijażach niestety, ale będą tak wyglądać, musicie to przetrwać, bo walczę o piękne brwi).

Cena rzęs : 0.99$
Pamiętajcie o moim kodzie zniżkowym, który uprawnia Was do 10% zniżki na zakupy, a wysyłka zawsze darmowa..