Vis Plantis - peeling cukrowo solny (yerba mate i olej monoi) | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Vis Plantis - peeling cukrowo solny (yerba mate i olej monoi)

Udostępnij ten post


Wyobraź sobie, że leżysz właśnie na przepięknej, słonecznej plaży. Tylko Ty, szum fal, gorący piasek i leżak. Wiatr muskający twoje gładkie ciało. Właśnie, gładkie. Tutaj się zatrzymajmy, bo co zrobić, aby to ciało naprawdę było gładkie, odświeżone oraz nawilżone? Dzisiaj Ci podpowiem, dlatego zrób sobie kawę (jeżeli wolisz, możesz wino, ja nie bronię, salut!).


Zamiast plaży, użyj łazienki — gwarantuję tę samą świeżość i uczucie gładkości. No, może nie będzie leżaka i palemki, ale odczucia zmysłowe będą porównywalne. Okej, może trochę wyolbrzymiam, ale w każdym razie będzie Ci przyjemnie!

Od jakiegoś czasu testowałam peeling cukrowo-solny od firmy Vis Plantis, który dostałam w paczce ambasadorskiej Drogerii NOEL. Muszę przyznać, że z tej firmy jeszcze nie miałam kosmetyków, co też spotęgowało przed testami moją ciekawość.


Zacznę od zapachu, bo jest on zdecydowanie tym, co pierwsze utkwiło mi w pamięci i mnie w sobie ukochało. Przepiękny, wyróżniający się zapach herbaty Yerba. Delikatny, świeży, typowo herbaciany i zapadający zdecydowanie w pamięć. 

Przejdę teraz do samego peelingu, jak już wiesz, jest on cukrowo-solny. Ma zdecydowanie grube ziarna, chociaż widziałam w „swojej karierze” bardziej gruboziarniste peelingi, ale do rzeczy — na szczęście te drobinki nie rozpuszczają się po kilku ruchach, co dla mnie jest bardzo ważnym aspektem. Nie lubię, gdy peeling od razu znika, roztapia się, bo co mi po takim peelingu, który jest niewydajny? 

Na szczęście tutaj nie ma na to miejsca, bardzo długo możesz się cieszyć drobinkami, masować skórę, wdychać piękny aromat i przy okazji zdzierania starego naskórka, Twoja skóra zostanie odżywiona, pobudzona do życia i nawilżona dzięki olejkowi Monoi. 



Konsystencja peelingu jest stała, ale mokra i zwarta. Muszę przyznać, że spodziewałam się „kluchy”, gdy podczas kąpieli będę po niego sięgać, jak to zazwyczaj się dzieje w peelingach „naturalnych". Na szczęście tak się nie dzieje.

Słowem kończąc, jestem bardzo zadowolona z tego peelingu, pokochałam go, moja skóra również! Daj mi znać, czy też go używałaś!

PELLING MOŻESZ KUPIĆ W DROGERII NOEL ZA JEDYNIE : 14,99zł / 200ml
(kliknij w zdjęcie, a przeniesie Cię do sklepu)




Sucrose, Sodium Chloride, Glycine Soja Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stereate, Butyrospermum Parkii Butter, Silica, Cocos Nucifera (Coconut) Oil (and) Gardenia Tahitensis Flower Extract, Ilex Paraguariensis Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Parfum, Aqua, Glycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Linalool, Limonene, CI15985, CI 19140, CI 42090.