Szminka Smart Girls Get More - 04 magenta romance | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Szminka Smart Girls Get More - 04 magenta romance

Udostępnij ten post



 Chyba każda kobieta lubi czasami wyróżnić się tłumu pięknymi ustami, a ja kocham szminki — kto mnie czyta dłużej i zna, ten dokładnie to wie. Ucieszyłam się, więc gdy w pudełku Shiny zobaczyłam szminkę. Firmę już kojarzyłam z poprzednich kosmetyków tej firmy, jest to dość nisko półkowa marka.

Kolor, który mi się trafił, jeszcze bardziej mnie ucieszył, ponieważ otrzymałam fuchsię, a dokładnie 04 magenta romance. Piękna nazwa, kolor cudowny, zakochałam się. Dopóki nie sprawdziłam jej na ręce i ustach. Podaruję Wam jednak zdjęcia na ustach, bez żalu.



Muszę przyznać, że kolor naprawdę jest piękny, niestety szminka bardzo, ale to bardzo ma dziwną konsystencję, niby puchata, kremowa, ale jakby szminka się zważyła, robią się grudki i jest to mało estetyczne. Na początku są grudki, po lekkim rozblendowaniu i przejechaniu aplikatorem, ta „masa” się ujednolica, jednakże są duże prześwity. Szminka miała być matowa, niestety nie jest mimo dłuuuugiego oczekiwania na zaschnięcie. Powiedziałabym, że jest to bardziej taki welurowy mat, który nie zasycha.



Co do aplikatora właśnie. Jest bardzo yyyy zużyty? Chodzi mi o to, że jest on jakby spłaszczony, brak włókien, miękkości. Zupełnie jakby był wymordowany już przez nie jedną kobietę lub dziecko się nim bawiło i przetarło cały puszek. Szminka ma też dziwny zapach, jakby kosmetyki dziecięce, wiecie takie szmineczki dla dzieci, mocno słodki zapach, cukierkowy.

Słowem kończąc - szminka Smart Girls Get More - 04 Magenta Romance, wcale romantyczna nie jest. Nie polecam, bubel straszny.