Liferia Box - sierpień 2017 | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Liferia Box - sierpień 2017

Udostępnij ten post


Ahoj! Przychodzę dziś do Was z nowym pudełkiem Liferia, czyli oczywiście sierpniowym. Nie było lipcowego (tak mi się wydaje, nie wiem dlaczego, chyba przez edycję specjalną z Showroom).


Przeczytałam, że lipiec jest przereklamowany, ja jednak uważam inaczej, bo w lipcu mam urodziny i liczyłam na to, że sprawię sobie prezent. Trudno się mówi, mam za o sierpniowe pudełko!



Sierpniowe pudełko jest zatytułowane „Bon Voyage” - nazwa pudełka kojarzy się z przemijającymi wakacjami. Niestety lato już się kończy, a mi nie było dane w pełni z niego skorzystać. Albo brak słońca i padały deszcze, czy były okropne burze, albo po prostu nie miałam sił lub inne zajęcia. Zawsze coś, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. 

Przedstawiam już pudełko, nie przedłużając. Wszystkie produkty są PEŁNOWYMIAROWE.




TERMISSA, POLSKA — Wyszczuplający balsam antycellulitowy (38 zł / 250ml)

Wyjątkowa formuła opracowana na bazie bogatej w cenne minerały wody termalnej z Podhala wzbogacona o unikatowy kompleks roślinny DRENALIP zapewnia nawilżenie i odżywienie skóry. Ekstrakt z kawy i aloesu redukuje tkankę tłuszczową i zwiększa jędrność, a zawarte w balsamie ekstrakty z traganka chińskiego, Ruszczyku, skórki cytryny i nawłoci przyspieszają metabolizm oraz zmniejszają obrzęki.



BEAUTY DROPLET, HISZPANIA — Profesjonalna gąbka do makijażu (25 zł)

Gąbka służy do nakładania korektora, podkładu, pudru oraz różu. Specjalne antybakteryjne włókna zapobiegają rozwijaniu się bakterii. Dzięki temu, że gąbka ma zaokrąglony kształt, dociera nawet do trudno dostępnych partii twarzy np. skrzydełka nosa lub wewnętrzne kąciki oczu. Jeśli aplikujesz produkt kremowy, najpierw zmocz gąbeczkę i odciśnij nadmiar wody.







FIGS & ROUGE, ANGLIA — Ideal Equilibre CC Cream (112 zł / 50 ml)

Krem CC doskonale dopasowuje się do skóry i wyrównuje jej koloryt. Dzięki kwasowi hialuronowemu zapewnia optymalny poziom nawilżenia, a zawarte w kremie witaminy C i E przyspieszają proces produkcji kolagenu. 




SANASE, HISZPANIA - Morelowa maseczka do twarzy (38 zł / 10 ml)

Maseczka dogłębnie nawilża, poprawia elastyczność i wyrównuje koloryt skóry. Nałóż na oczyszczoną skórę twarzy, zmyj wodą po 15 - 20 minutach, aby cieszyć się gładką skórą. 





FARMONA, POLSKA - Jantar, kuracja do włosów na gorąco (7 zł) 

Kuracja na gorąco Jantar jest bogata w składniki aktywne, które odżywiają, wzmacniają i chronią włosy od cebulek aż po same końce. Opakowanie zawiera: maskę olejową — intensywnie regeneruje włosy; szampon nawilżający — przywraca włosom witalność i sprężystość; balsam wygładzający — nadaje włosom gładkość; czepek foliowy — utrzymuje ciepło, ułatwiając wnikanie substancji aktywnych.




PRÓBKI - dodatek, upominek

Herbal Care - krem odżywczy na dzień i na noc z olejkiem arganowym
Radical Med - szampon przeciw wypadaniu włosów.


To by było na tyle z sierpniowego pudełka, przepraszam Was, że nie pojawił się tym razem filmik, lecz niestety brakuje mi ostatnio czasu z natłoku obowiązków. Niedługo już się to zluźni więc spokojnie, filmiki wrócą z pełną parą, a może i nawet lepiej! Zastanawiałam się, czy nie lepsze będą filmiki z moją facjatą? Tylko czy ktoś chce mieć koszmary w nocy, z tego powodu? Dajcie znać w komentarzu!



Chcesz zamówić swoje pudełko Liferia ? To proste wystarczy, że wejdziesz na stronę internetową i zamówisz. Kliknięcie podgląd subskrypcji przeniesie Cię na stronę.