NUXE Sun | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

NUXE Sun

Udostępnij ten post


Lato już prawie się kończy, ale nie możemy zapomnieć nadal o ochronie włosów przed promieniowaniem słonecznym. Testerem tym razem nie byłam ja, a moja kuzynka Ola, którą nie raz widzieliście w makijażach. Ma ona bowiem blond włosy, które są narażone na przesuszenie słońcem, jaka jest jej ocena?




Ola dostała do testowania zestaw do pielęgnacji włosów NUXE SUN, a w jego skład wchodzą: szampon do ciała i włosów oraz odżywka do włosów. Poniżej zamieszczę jej opinię na ich temat.






Odżywka (mleczny olejek do włosów) bardzo ładnie pachnie, ale jej zapach krótko utrzymuje się na włosach. Włosy są miękkie i sprężyste. Po ekspozycji na słońcu w dużych temperaturach nadal nie tracą swojej sprężystości, efekt utrzymuje się aż do kolejnego mycia włosów.
Odżywka jest łatwa w użyciu, poręczna i nie wymaga większej cierpliwości by ją używać, ponieważ posiada wygodny rozpylacz..

Cena : ok 40zł





Szampon - jeżeli chodzi o włosy, to i bez powyższej odżywki włosy są miękkie, bardzo ładne i super się rozczesują. Zapach jest bardzo ładny ale krótko utrzymuje się na włosach, a szkoda bo jest naprawdę bardzo ładny.
Jeżeli chodzi o konsystencję, to jest za gęsty jak na szampon ale w formie żelu pod prysznic dobrze się sprawował. W przeciwieństwie do włosów zapach dłużej utrzymywał się na skórze.
Włosy nie są wysuszone przez słońce, kolor również mi nie płowieje a to dziwne, bo zazwyczaj tak się dzieje, bo moje włosy są podatne na słońce.

Cena : ok 30zł.