Perfumowana mgiełka do ciała - Mariza | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Perfumowana mgiełka do ciała - Mariza

Udostępnij ten post


Zamknij oczy i wyobraź sobie, że jesteś w relaksacyjnym, cichym miejscu, gdzie problemy nie istnieją, a obowiązki nie zaprzątają Ci głowy. Otulona pięknym zapachem leżysz na polanie pełnej Twoich ulubionych kwiatów....



A teraz pomyśl, że możesz mieć ten zapach zawsze przy sobie dzięki mgiełkom do ciała. Takie jak te, które właśnie pokazuję. Są one z firmy Mariza. Ja posiadam Sensual Bouquet oraz Charming Bouquet. Jest jeszcze Light Bouquet, ale go nie posiadam, jeżeli ten stan rzeczy się zmieni, edytuję post.

Charming Bouquet

To bardzo odświeżający zapach kwiatowo-drzewny, zapach jest bardzo długotrwały, mgiełka szybko się wchłania, a sama mgiełka pachnie niesamowicie, jest to mój ulubieniec, nawet moja mama się skusiła i jest jej użytkowniczką. Ten zapach jest zdecydowanie dla kobiet aktywnych i pewnych siebie.

Sensual Bouquet

Ta mgiełka to bardzo romantyczny i zmysłowy zapach o kwiatowych nutach. Jest bardzo trwały, mgiełka szybko się wchłania i pachnie delikatnie. Bardzo zmysłowy i romantyczny zapach dla kobiet „słodkich” i delikatnych. Ten zapach jest bardzo kobiecy.


Mgiełki jak już wspomniałam, bardzo długo utrzymują się na ciele, w porównaniu z mgiełkami innych firm, które miałam — one wygrywają. Zazwyczaj wszystkie mi po jakimś czasie przestawały pachnieć, a te z całą pewnością używam czasami zamiast perfum, bo wiem, że zapach zostanie ze mną na długo. Bardzo je polubiłam, z całą pewnością będę je zamiennie kupować i zostaną ze mną dłużej. Chętnie też sięgnę po Light Bouquet z ciekawości, jaki ma zapach.

Wchłaniają się/wysychają bardzo szybko, bo po kilku sekundach już nie ma uczucia mokra na ciele. Nie ma także uczucia „klejenia się” jak przy innych mgiełkach.

Posiadają wygodne pompki — rozpylacze, które jeszcze mi się nie zacięły na szczęście. Butelka jest odkręcana, więc można buteleczkę ponownie spożytkować w jakimś celu (jestem maniaczką wykorzystywania ponownie rzeczy).

Buteleczka jest z mocnego, ale elastycznego plastiku o pojemności 150 ml.