Day & Night z Marizą | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Day & Night z Marizą

Udostępnij ten post


Cześć ! Dziś kolejny makijaż poświęcony firmie Mariza. Postawiłam na coś uniwersalnego, coś, co dla mnie może być i na dzień i na wieczorne wyjście z zachowaniem delikatności.



Zacznijmy od tutorialu, który przygotowałam. Raczej jest on tak „na szybko". Mam nadzieję, że zrozumiecie, o co mi chodzi.

1. Na całą twarz nałożyłam bazę pod makijaż, wyrysowałam brwi i nałożyłam bazę pod cienie. Na usta zaaplikowałam masełko. Następnie jako kolor bazowy i pod łuk brwiowy posłużył mi biały cień.

2. Przy zewnętrznym kąciku oka, puchowym pędzelkiem nałożyłam cień grafitowy i go roztarłam lekko.

3. Następnie od wewnętrznego kącika oka na całą powiekę nałożyłam kolor łososiowy (wklepując), następnie połączyłam oba kolory. Na dolną powiekę do połowy od zewnętrznego kącika nałożyłam cień grafitowy, a od wewnętrznego łososiowy.

4. Następnym krokiem jest wyrysowanie kreski, ja do tego użyłam eyeliner'a w pisaku.

5. Następnie nałożyłam korektor, tam gdzie była potrzeba, następnie podkład, puder, róż oraz rozświetlacz, tusz oraz szminka.









   




Kosmetyki, które użyłam :

Baza matująca pod makijaż - Mariza (30,90zł)
Baza pod cienie - Mariza (14,90zł)
Kredka do brwi, naturalny brąz - Mariza (9,50zł)
Konturówka do lini wodnej, ecru - Mariza (7,60zł)
Eyeliner, hebanowa czerń - Mariza (19,90zł)
Podkład matujący, naturalny - Mariza (11,90zł)
Puder mineralny, jasny beż - Mariza (24,40zł)
Mineralny róż do policzków, subtelny róż - Mariza (23,40zł)
Kulki rozświetlające, jasne - Mariza (19,90zł)
Cienie do powiek, pojedyncze - Mariza :
- łosoś, satynowy nr.11 (14,50zł)
- śnieżna biel, matowy nr.1 (13,90zł)
- Grafit, matowy nr.8 (13,90zł)
Szminka Soft & Colour nr.03 - Mariza (10,50zł)
Tusz, long lash , czarny - Mariza (19,20zł)
Korektor antybakteryjny, beż - Mariza (12,90zł)
Masełko malinowe - Mariza (7,90zł)

Mądry Polak po szkodzie, fota bez szminki :)



I NA KONIEC MAM DLA WAS FILMIK Z MAKIJAŻEM, KRÓTKI ALE POWIEDZCIE MI CZY TAKIE FILMIKI WAS INTERESUJĄ I CZY CHCECIE JE PRZY KAŻDYM MAKIJAŻU.