Sun on the grass - makeup view | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Sun on the grass - makeup view

Udostępnij ten post


Cześć, dziś przychodzę z makijażem, ale tylko by Wam go pokazać, bo zapomniałam robić foty w trakcie malowania.
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, jak i to, że jakość zdjęć jest nie najlepsza - pogoda ze mną nie współpracowała i wyszły straszne szumy.



Podam Wam listę kosmetyków, których użyłam do makijażu:

OCZY:
Cienie
Mineral Colour Pigments GOSH 02 Gold
Gosh Effect Powder - Azure

Eyeliner
Beely gel eyeliner

Tusz
Rimmel Wonderfull black z olejkiem arganowym (złote opakowanie).

Biała kredka na linię wodną firmy L'Ambre E11

TWARZ
BB Cream Miracle Skin Perfector firmy Garnier, kolor „Light”
Róż do policzków Lumene Sweet Blush Raikkaus nr 4
Puder Eveline Anti-shine Complex nr 31 Transparent

USTA:
Konturówka Classics nr 523
Szminka Gosh Soft'N shine lip balm nr 30 Barbie

Jak widzicie, nie muszę używać tego dużo. Najzwyczajniej w świecie nie potrzebuję. Korektorów używam, gdy jest to konieczność (cienie pod oczami, wypryski...). Do bronzerów się przekonać jeszcze nie potrafię, ale może mi się uda przemóc.

A teraz foty, przepraszam za jakość.