Podopharm Med - Skinflex. Szampon wzmacniający do skóry atopowej | Marine Ladies - blog beauty i lifestyle

Podopharm Med - Skinflex. Szampon wzmacniający do skóry atopowej

Udostępnij ten post








Ostatnio na filmiku wspominałam o szamponie, który wykańczałam już z wielką radością. Wspomniałam też, że nie za bardzo go lubię i że o nim napiszę, co też właśnie czynię. Tak, to prawda, nie polubiliśmy się, z resztą, sama przeczytaj dlaczego.

Szampon Podopharm Med jest stworzony z myślą dla atopików, takich jak ja. Stwierdziłam, że skoro jestem atopikiem, to jakimś cudem, może mi odrobinę pomoże — mimo że szampony z SLS-ami są dla moich szybko przetłuszczających włosów zbawienne. Cóż to, sprawdziłam, a nóż widelec będzie lepszy.




Opakowanie jest dość poręczne, zamykane na fikuśny zatrzask, nie a możliwości wylania, czy oderwania koreczka. Sam szampon jest praktycznie bezwonny i bezbarwny. Tyle to właśnie z plusów. 

Zacznę może od tego, że kompletnie nie radzi sobie z przetłuszczającymi się włosami, nawet po trzech dniach. Nie ma takiej opcji. Włosy po umyciu nadal są jakby tłuste, podczas mycia także jest takie uczucie. Nieprzyjemnie w dodatku skrzypią, gdy nie zastosuje się odżywki, tudzież maski.

Najgorsze jednak następuje później. Miałam PRZEOKROPNE swędzenie głowy, już dwie godziny po myciu, co nie powinno dziać się po szamponach dla osób wrażliwych — atopowych. Absolutnie nie powinno do tego dochodzić. Jestem bardzo, ale to bardzo zawiedziona.

SKŁAD :
 Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Glycerin, Betaine, Olive Oil PEG-7 Esters, 1.2-Hexanediol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Butylene Glycol, Dextran , Acetyl Tetrapeptide-3, Trifolium Pratense Flower Extract, Polyquaternium-7, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Lactic Acid,  Allantoin, Disodium EDTA.